English

آیت‌الله علم‌الهدی:

نباید به مراوده خلاف مصلحت نظام تن داد

نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان‌رضوی گفت: در تشخیص مصلحت نظام باید مصلحت انقلاب در نظر گرفته شود و اگر بنا است یک روزی مراوده خارجی براساس مصلحت معیشتی و برخلاف مصلحت انقلاب باشد نباید به آن تن داد.

نباید به مراوده خلاف مصلحت نظام تن داد

به گزارش خبرگزاری موج، آیت‌الله سید‌احمد علم‌الهدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه که در حرم مطهر رضوی برگزار شد، با بیان اینکه امت اسلامی در جامعه ولایی قابل تحقق بوده و در غیر جامعه ولایی قابل تحقق نیست؛ اظهار داشت: جامعه ولایی دارای عترتی است که در روز مباهله مشارکت آنها در دین و نقش آنها در احیای دین مشخص شد.

وی تأکید کرد: یکی از ویژگی‌های جامعه ولایی وجود رهبر بوده و در مواقع سخت رهنمود رهبر، جامعه را دستگیری می‌کند و رهبر انقلاب گفته‌اند که مجمع تشخیص مصلحت نظام باید صد درصد انقلابی فکر و عمل کند و انقلابی باقی بماند.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی ادامه داد: مجمع تشخیص مصلحت نظام در واقع تشکیل شده از نخبه‌ترین سیاستمداران بوده و این تأکید اخیرا در بیش از یک سال و 2 سال بر انقلابی بودن و انقلاب ماندن مجمع تشخیص مصلحت نظام یک پیام بسیار مهم دارد.

وی بیان کرد: در موقعیتی که معجزه انقلاب رویش‌هایی در نسل سوم و چهارم به وجود آورده که شهید حججی را تحویل این جامعه می‌دهد برخی مسئولان می‌گویند انقلاب گذشت و چهره زندگی آنها و روش معیشتی و معاشرتی آن‌ها از نظر تجملاتی در بستر این انقلاب در کنار خون شهدا به شکلی است که با انقلاب هماهنگی ندارد.

امام‌جمعه مشهد‌مقدس خاطرنشان کرد: این افراد نه فکر انقلابی و نه عمل انقلابی دارند برخی از مسئولان در فکر و رفتار و عملشان اصلا به شکل حججی نمی‌آید حتی بعضی اوقات جوانان انقلابی را به عنوان یک فرد تندرو می‌دانند.

آیت‌الله علم‌الهدی تأکید کرد: در این نظام یک طرف محسن حججی و شهدای رزمنده حرم هستند و یک طرف دیگری است فردی است که تفریحات تابستانی دخترش را از جیب بیت‌المال پرداخت کرده و یک نخبه سیاسی نیز می‌گوید که اینها ذخیره انقلاب هستند این حرف چه معنی می‌دهد یعنی شهید حججی ذخیره انقلاب نیست اما این‌ها هستند؟

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی تصریح کرد: ما در پیمودن مسیر انقلاب با چالش‌های زیادی روبه‌رو هستیم و مردم ما باید مقابله کنند و این کار را دارند می‌کنند و دلیل آن هم مدافعان حرم است.

آیت‌الله علم‌الهدی تأکید کرد: در تشخیص مصلحت نظام باید مصلحت انقلاب در نظر گرفته شود و اگر بنا است یک روزی مراوده خارجی براساس مصلحت معیشتی و برخلاف مصلحت انقلاب باشد نباید به آن تن داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه