English

امین‌زاده:

باید مشکلات امور شهروندی استان‌ها حل شود

دستیار ویژه رئیس‌جمهور در امور حقوق شهروندی گفت: به دنبال آن هستیم تا ویژگی و خصیصه خاص هرمزگان شناسایی‌شده و این استان به همان خصیصه ممتاز به سراسر ایران اسلامی معرفی شود.

باید مشکلات امور شهروندی استان‌ها حل شود

به گزارش خبرگزاری موج، الهام امین زاده در حاشیه سفر به استان هرمزگان و غبارروبی گلزار شهدای بندرعباس، در جمع خبرنگاران افزود: هر استان دارای مسائل و مشکل‌های خاص خود است که به‌صورت معمول نهادهای اجرایی اختیار و توان لازم را برای رفع آن‌ها دارند.

وی اظهار کرد :مسائل و مشکلات حقوق شهروندی استان‌ها درصورتی‌که دستگاه‌های استانی قادر به رفع آن نباشند در هیئت دولت بررسی می‌شود و برای رفع آن تلاش می‌کنیم.

امین زاده ادامه داد:باید  مشکلات امور شهروندی استان‌ها با توجه به وظایف و اختیارهای دستگاه‌های استانی به‌ صورت استانی و با راه‌حل‌های منطقه‌ای و بومی هر استان حل شود.

این مقام مسئول تصریح کرد: هر استان دارای ویژگی و خصلت ویژه‌ای است که در این سفر سعی می‌شود ویژگی و خصیصه خاص هرمزگان شناسایی‌ شده و استان به همان خصیصه ممتاز به همه ایران معرفی شود.

دستیار ویژه رئیس‌جمهور در امور حقوق شهروندی خاطرنشان کرد: مسائل و مشکل‌های خاص و ابتکارهای صورت گرفته در حوزه حقوق شهروندی هرمزگان امروز در نشست ستاد صیانت از حقوق شهروندی مورد بررسی و ارزیابی صورت می‌گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه