English

پیام تسلیت صالحی در پی درگذشت سید رضا نیری

دکتر علی اکبر صالحی، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی در پی درگذشت سید رضا نیری، رئیس سابق کمیته امداد امام خمینی (ره) و از مبارزان و اعضای با سابقه حزب مؤتلفه اسلامی پیام تسلیتی صادر کرد.

پیام تسلیت صالحی در پی درگذشت سید رضا نیری

به گزارش خبرگزاری موج، متن این پیام بدین شرح است:

إِنَّا للّه وإِنّا إِلَیهِ رَاجِعُونَ

"الَّذِینَ یُنفِقُونَ فِی السَّرَّاء وَالضَّرَّاء وَالْکَاظِمِینَ الْغَیْظَ وَالْعَافِینَ عَنِ النَّاسِ وَاللّهُ یُحِبُّ الْمُحْسِنِینَ"

با دریغ و افسوس بسیار، اطلاع یافتم که خدمتگزار صدیق محرومان و نیازمندان، جناب آقای سید رضا نیری، پس از عمری مجاهدت در راه عبادت خالق و خدمت به خلق، جامه از این خاکدان برگرفته و به اجداد طاهرینش پیوسته است.

آن فقید سعید که از ایمانی شورمندانه و ارادتی مومنانه به آستان اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) برخوردار بود، توش و توان خویش را یک سره وقف خدمت به اسلام و ایران به ویژه دردمندان و فرودستان جامعه نمود و با تأسی به شیوه مرضیه بزرگان و پیشگامان نهضت اسلامی، تحقق اهداف بلند نظام اسلامی در حوزه عدالت اجتماعی را وجهه همت خویش قرار داد و در مقام شخصیتی جامع الاطراف و وفادار به مبانی و اصول اسلامی و انقلابی، وظیفه دینی و ملی خود را به نیکوترین وجه ممکن به انجام رساند.

بدون تردید، خاطرات مجاهدت مستمر و خستگی ناپذیر آن بزرگوار در خاطره جمعی ملت قدرشناس ایران جاودانه خواهد ماند و خدمات ماندگار ایشان در دیوان عدل الهی ثبت و ضبط خواهد شد.

اینجانب ضمن عرض تسلیت به آحاد ملت شریف ایران بویژه خانواده و بازماندگان و یاران و همراهان آن عزیز، از درگاه احدیت متعال برای آن فقید سعید علو درجات مسئلت می نمایم.

بر این رواق زبرجد نوشته‌اند به زر                  که جز نکویی اهل کرم نخواهد ماند

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه