English

گروهی از مدیران هلال احمر همچنان چند فیش حقوقی دارند

نماینده مردم رشت با انتقاد از وجود افراد با چند فیش حقوقی در هلال احمر، داستان فیش های نجومی را در هلال احمر در حال تکرار دانست و درباره منافقین گفت: منافقین دیروز داعشی های امروز هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، غلامعلی جعفرزاده‌ ایمن‌آبادی در نطق میان دستور خود در آخرین نشست تابستانی علنی مجلس افزود: الگوی داعش برای قتل عام مردم مظلوم منطقه همان روش منافقین است.

وی با بیان اینکه عاملان شهادت ۲۳۰ هزار شهید جریان تکفیری انقلاب و ۸ سال دفاع مقدس صرفا منافقین هستند، خاطرنشان کرد: اینگونه نیست که بگوییم منافقین فقط ۱۷ هزار نفر را به شهادت رساندند.

جعفرزاده این خائنین مزدور را ستون پنجم دشمن و صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها عنوان و تاکید کرد: این مزدوران قطعا باید به سزای اعمالشان برسند.

نماینده مردم رشت در مجلس در بخش دیگری از سخنانش خطاب به رییس‌جمهور، اوضاع هلال احمر را نامناسب دانست و اظهار داشت: داستان فیش‌ های نجومی در هلال احمر در حال تکرار شدن است و افراد چند فیشه در این سازمان وجود دارند.

وی با بیان اینکه داروهای فاسد تاریخ گذشته و دست دلالان در هلال‌احمر مشاهده می‌شود، خاطرنشان کرد: اگر اقدام لازم درباره هلال‌احمر صورت نگیرد مجلس خود وارد تحقیق و تفحص خواهد شد.

وی همچنین به بخشی از مشکلات حوزه انتخابیه خود در بخش‌های مختلف پرداخت و خواستار رسیدگی مسئولان به این مشکلات و رفع آنها شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه