English

انتشار فایل صوتی منتظری از سر بیچارگی است

محسن رفیق دوست با اشاره به انتشار فایل صوتی آیت‌الله منتظری گفت: چنین اقداماتی از سر بیچارگی آنها است.

به گزارش خبرگزاری موج، محسن رفیق‌دوست عصر امروز یکشنبه در مراسم بزرگداشت شهدای شهریور ماه حزب موتلفه اسلامی با اشاره به اقدامات بزرگ حضرت امام خمینی(ره) در طول حیات پر برکت‌شان گفت: بزرگترین این کارها ساختن افرادی نظیر شهیدان رجایی و باهنر بود. حضرت امام مانند یک معمار، دقیقا آنچه که انقلاب نیاز داشت بوجود آورد.

رفیق‌دوست ادامه داد: حضرت امام با وجود اینکه به قدرت و بقای ارتش معتقد بودند، سپاه را بوجود آوردند و با وجود قبول داشتن نهاد آموزش و پرورش، نهضت سواد آموزی را شکل دادند.

وی در ادامه اظهارات خود با اشاره به دو اقدام بزرگ حضرت امام در اواخر حیاتشان تصریح کرد: یکی از این کارهای بزرگ حل مسئله قائم مقام رهبری و دیگری هدایت خبرگان به رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای بود.

رفیق‌دوست تاکید کرد: حضرت امام وقتی احساس کردند در اواخر عمر خود هستند با صلابت و قدرت این کار بزرگ را انجام دادند که اگر چنین نمی‌شد، ما همچنان مشکل داشتیم.

وی همچنین با اشاره به انتشار فایل صوتی آیت‌الله منتظری گفت: چنین اقداماتی از سر بیچارگی آنها است.

وی همچنین با اشاره به هدایت خبرگان و سران مملکت به رهبری آیت‌الله خامنه‌ای از سوی حضرت امام خاطرنشان کرد: حضرت امام خبرگان و سران مملکت را به رهبری ابرمردی همچون آیت‌الله خامنه‌ای هدایت فرمودند که چنانچه انسان اهل مطالعه باشد تمام خوبی‌های حضرت امام را در سیمای مقام معظم رهبری هم می‌بیند.

رفیق‌دوست همچنین در ادامه با اشاره به عهده‌دار شدن نمایندگی حضرت امام از سوی سید حسن نصرالله اظهار داشت: حضرت امام به قدری انسان‌شناس و دقیق بود که در اولین ملاقات، سید حسن نصرالله که مرد بزرگ تاریخ اسلام و عرب است را به خوبی شناخت و با وجود آنکه بزرگان روحانی مدعی زیاد بودند، حضرت امام نمایندگی خود را به سید حسن نصرالله که در آن زمان ۲۲ سال بیشتر نداشت، واگذار کردند.

رفیق‌دوست در ادامه با اشاره به جنگ ۳۳ روزه حزب الله با رژیم صهیونیستی گفت: سه کشور عربی در مدت شش روز توسط رژیم صهیونیستی اشغال شدند اما یک حزب‌الله به تنهایی ظرف ۳۳ روز، این رژیم را به جایی رساند که مقام معظم رهبری در این باره فرمودند ظرف ۲۵ سال آینده این رژیم نابود خواهد شد.

وی تاکید کرد: حضرت امام مقدمه بیداری اسلامی را فراهم و مقام معظم رهبری این حرکت را در جهان اسلام رهبری کردند، اگر فرمان بزرگ آیت الله خامنه‌ای در زمانی که احساس کردند بایستی امام گونه به میدان بیایند و مدافعان حرم را اعزام کنند، نبود امروز هیچ آثاری از عتبات عالیات و شیعه در کشورهایی که مورد ظلم قرار گرفته بودند، نبود.

وی تصریح کرد: اما همین امام کسی را به زور و با دستور به عنوان مدافع حرم به جایی نفرستادند و آنها این کار را با اختیار انجام می‌دهند.

رفیق‌دوست با بیان اینکه حضرت امام به ما عزت و کرامت انسانی داد، گفت: ما نسل اول انقلاب و در شرف تمام شدن هستیم اما برادران و خواهران نسل سوم و چهارم انقلاب باید این امانت را برای آمادگی ظهور امام زمان نگه دارند چرا که به جز این حکومت، هیچ حکومت حق دیگری وجود ندارد، ما نباید جز کسانی باشیم که با فراموشی و رفتن راه‌های دیگر، ولی را تنها بگذاریم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی