English

ایران اقدام بحرین در سلب تابعیت از آیت الله شیخ عیسی قاسم را محکوم کرد

وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران اقدام دولت بحرین در سلب تابعیت از آیت الله شیخ عیسی قاسم و تشدید رویکردهای امنیتی علیه رهبران دینی و ملی، ضدیت با اعتقادات و مبانی دینی و دستبرد به اموال و وجوهات شرعی مردم بحرین را محکوم کرد.

ایران اقدام بحرین در سلب تابعیت از آیت الله شیخ عیسی قاسم را محکوم کرد

به گزارش خبرگزاری موج، وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با صدور بیانیه‌ای در واکنش به اقدام روز دوشنبه رژیم ال خلیفه در سلب تابعیت آیت الله شیخ عیسی قاسم تاکید کرد: این اقدامات، امید به اصلاح امور از طریق گفت و گو و روش های مسالمت آمیز را از بین می برد.

در بیانیه وزارت خارجه آمده است که به دولت بحرین توصیه می‌شود که با پایان دادن به برخوردهای فراقانونی، از تخریب همه پل های ارتباط با مردم و رهبران میانه رو این کشور پرهیز و با پذیرش واقعیت های کشور و برگزاری گفت و گوهای جدی ملی به بحران جاری در بحرین خاتمه دهد.

رژیم آل خلیفه روز دوشنبه تابعیت آیت الله عیسی احمد قاسم رهبر شیعیان بحرین را لغو کرد و از وی خواست به همراه خانواده اش این کشور را ترک کنند.

این اقدام رژیم آل خلیفه خشم مردم بحرین را برانگیخت و مردم کفن پوشان در برابر منزل آیت الله شیخ عیسی قاسم تحصن کردند و خواستار لغو سلب تابعیت وی شدند.

این اقدام منامه البته واکنش های بین المللی را نیز برانگیخت تا جایی که آمریکا هم این اقدام رژیم بحرین را غیر قانونی خواند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه