English

آیا کنسرت میدان جدید نبرد اصولگرایان و روحانی شده است

اخیرا مجموعه ای از کنسرت ها در آخرین لحظات از سوی بخشی از اصولگرایان که همواره مورد انتقاد رئیس جمهور حسن روحانی هستند، لغو شده است.

آیا کنسرت میدان جدید نبرد اصولگرایان و روحانی شده است

به گزارش خبرگزاری موج، دیلی میل نوشت: در آخرین نبرد بین تندروهای جریان اصولگرا و روحانی اجرای کنسرت زنده در دومین شهر بزرگ ایران؛ یعنی مشهد ممنوع شده است.

اخیرا مجموعه ای از کنسرت ها در آخرین لحظات از سوی بخشی از اصولگرایانکه همواره مورد انتقاد رییس جمهور حسن روحانی هستند، لغو شده است.

این معضلات درست قبل از انتخابات دور بعد ریاست جمهوری روحانی در سال آینده مطرح شده است. او در این مدت به دنبال آزادی های اجتماعی بیشتر بوده است اما برخی جناح های ایران به دنبال جلوگیری از تحقق وعده های فرهنگی روحانی هستند.

منتقدان به روحانی گفته اند که او در پی آن است که با انحراف توجه ها به سمت این مساله اذهان را از وضعیت اقتصادی کشور دور کند.

اوایل این ماه امام جمعه مشهد از «فساد» کسانی که به کنسرت میروند صحبت کرده بود و از مسئولان خواست تا کنسرت ها را در مشهد ممنوع کنند.

علی جنتی وزیر ارشاد ایران لغو کنسرت ها را پذیرفت اما مورد انتقاد رییس جمهور قرار گرفت که چرا در مقابل این فشارها تسلیم شده است.

روحانی هفته گذشته گفته بود: تا جایی که من میدانم هیچ وزیری نباید تحت فشار تصمیم بگیرد. ما مجلس شورای اسلامی داریم. اگر یک قانونی قرار است اجرا شود باید به تصویب قانون گذاران برسد.

روز سه شنبه در نامه ای که توسط ۵۰۰۰ نفر از صنعت موسیقی ایران به امضا رسیده و در رسانه های اصلاح طلب منتشر شد نوشته شده بود که ممنوعیت کنسرت ها در مشهد یک فاجعه است که موسیقی امروز و فرهنگ و حسن شهرت کشور را در آینده قربانی خواهد کرد.

کنسرت شهرام ناظری یکی از خوانندگان معروف سنتی ایران که اخیرا با نام مستعار «پاوراتی ایران» معروف شده است نیز در شهر یزد در هفته گذشته لغو شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه