English

تل‌آویو را در صورت کوچک‌ترین آسیب ایران با خاک یکسان می‌کنیم

امام جمعه موقت تهران گفت: اگر دشمنان بخواهند کوچک‌ترین آسیبی به ایران برسانند، تل‌آویو را با خاک یکسان می‌کنیم.

تل‌آویو را در صورت کوچک‌ترین آسیب ایران با خاک یکسان می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری موج، آیت‌الله سیداحمد خاتمی دوشنبه شب در یادواره ۸۱ شهید بسطام که با حضور باشکوه خانواده‌های معظم شهیدان و مردم در آستان مقدس امام‌زاده محمد(ع) این شهر برگزار شد، اظهار کرد: ۶۷ سال می‌شود که دنیای استکبار، رژیم صهیونیستی را به‌عنوان غده‌ای سرطانی ایجاد کرده و دولت‌های جمهوری‌خواه و دموکرات آمریکا نیز از آن حمایت می‌کنند.

وی با اشاره به وجود ۴۰۰ کلاهک هسته‌ای در اختیار رژیم اشغالگر قدس تصریح کرد: این حق ماست که مقابل این رژیم خائن و جنایتکار، موشک داشته باشیم.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه انرژی هسته‌ای مسأله اصلی استکبار و غربی‌ها نیست، تأکید کرد: ایران سلاح هسته‌ای ندارد و این نوع سلاح در فقه ما نیز مردود و رد شده است و آن‌ها هم این را به خوبی می‌دانند.

خاتمی خاطرنشان کرد: نه در برجام و نه در غیر برجام، نیامده که ایران نباید موشک داشته باشد.

امام جمعه موقت تهران، انرژی هسته‌ای، موشک و حقوق بشر غربی را دست‌آویز استکبار و حامیان غربی‌اش عنوان کرد و گفت: آن‌ها فقط به دنبال بهانه‌جویی هستند.

اعتماد به دشمن خطاست / آمریکا نشان داد عهدشکن است

امام جمعه موقت تهران گفت: عهدشکنی دشمن در برجام نشان داد که اعتماد به غرب خطاست.

خاتمی اظهار داشت: ۶ ماه از اجرای برجام می‌گذرد و ما به بیشتر تعهدات خود عمل کردیم؛ اما پس از این مدت آنان به هیچ عهدی عمل نکردند.

وی تصریح کرد: آمریکا با عدم پایبندی به برجام نشان داد که عهدشکن است و اصلاً عهدی را باور ندارد.

امام جمعه موقت تهران افزود: آمریکایی‌ها در ابتدا و برخی در داخل می‌گفتند که تمام تحریم‌ها برداشته شد؛ اما امروز می‌گویند رفع نشده است.

خاتمی با اشاره به عهدشکنی غربی‌ها یادآور شد: برخی همه‌چیز را به برجام گره و به‌گونه‌ای حرف زدند که بعد از برجام کشور پر از گل‌وبلبل می‌شود.

وی تأکید کرد: آمریکا پای ثابت تمام جنایاتی است که در منطقه صورت می‌گیرد.

امام جمعه موقت تهران کشتار مردم مظلوم یمن، جنایات بی‌شرمانه در سوریه و تضییع حقوق مردم بحرین به‌ویژه سلب تابعیت عالم زاهد و مجاهد شجاع یمن را ازجمله جنایات آمریکا با کمک آل‌سعود و دیگر هم‌دستانش در منطقه عنوان و تأکید کرد: آل‌سعود با مقاومت مردم بحرین آرزوی خود را به گور خواهند برد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه