English

لزوم برخورد با مدیران متخلف برابر با قانون / لکه ننگ فیش های حقوقی پذیرفنی نیست

عضو هیأت رئیسه مجلس بر لزوم برخورد با مدیران متخلف برابر با قانون تأکید کرد و گفت: لکه ننگ فیش‌های نجومی در جامعه اسلامی پذیرفتنی نیست.

لزوم برخورد با مدیران متخلف برابر با قانون / لکه ننگ فیش های حقوقی پذیرفنی نیست

به گزارش خبرگزاری موج، غلامرضا کاتب عصر امروز در جمع شماری از مسؤولان شهرستان گرمسار به مناسبت عید سعید فطر بیان کرد: کارگزاران نظام جمهوری اسلامی ایران و همه ملتی که شیعه و پیرو دین حضرت علی(ع) هستند، باید در سایه آن حضرت به فعالیت و حرکت بپردازند؛ ما به‌عنوان یک مسلمان موظف هستیم عمل خود را منطبق بر عمل حضرت(ع) برنامه‌ریزی کنیم و انجام دهیم.

وی با اشاره به فیش‌های حقوقی نجومی برخی مدیران دولتی اظهار داشت: در جامعه اسلامی که مردم آن مسلمان و پیرو دین حضرت علی(ع) هستند، این فیش‌های حقوقی غیرقابل قبول است؛ این مدیران، برخاسته از تفکر حضرت علی(ع) و امام راحل نیستند.

کاتب با تأکید بر اینکه مجلسی‌ها مکلف هستند بر این مسائل نظارت کنند، افزود: ما هرگز در مقابل این تخلف کوتاه نخواهیم آمد و با متخلفان برابر با قانون برخورد خواهیم کرد؛ در نظام اسلامی جایی برای این متخلفان نیست و این لکه ننگ را از کشور اسلامی باید پاک کنیم.

عضو هیأت رئیسه مجلس با اشاره به اینکه هر چقدر هم تعداد متخلفان اندک باشد باز هم در جامعه اسلامی پذیرفتنی نیست، گفت: ما ملتی با تفکرات اسلامی و تابع دین امیرالمؤمنین علی(ع) هستیم و هرگز این ننگ را در کشور قبول نخواهیم کرد.

نماینده مردم شهرستان‌های گرمسار و آرادان در مجلس با اشاره به برخی مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان سمنان بیان کرد: مصوبات سفر ریاست جمهوری راه توسعه شهرستان گرمسار را هموار خواهد کرد و به‌زودی مردم‌ این شهرستان شاهد رشد و بالندگی گرمسار خواهند بود.

وی با تأکید بر اینکه منطقه ویژه اقتصادی بهترین قطب سرمایه‌گذاری است، افزود: سرمایه‌گذاری در منطقه ویژه اقتصادی و دیگر پروژه‌های عمرانی این شهرستان می‌تواند به رشد و توسعه شهرستان گرمسار و آرادان کمک شایانی کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

وب گردی