English

افتتاح خانه بهداشت شیرکوه رودبار / افتتاح بخش آی‌. ‌سی‌. ‌یو بیمارستان رودسر

مدیرعامل مجمع خیران سلامت گیلان از افتتاح خانه بهداشت شیرکوه رودبار در هفته دولت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری موج از رشت، کیانوش کوچکی‌نژاد صبح امروز در جلسه تجلیل از خبرنگاران حرفه خبرنگاری را بسیار سخت دانست و اظهار کرد: با افزایش شبکه‌های اجتماعی سرعت در ارسال اخبار بیشتر شده و زمان به قدری مهم شده که در خبررسانی گاهی حقیقت فدای زمان می‌شود.

وی در ادامه به افتتاح سه پروژه مجمع خیران در هفته دولت امسال اشاره کرد و افزود: سال گذشته بخش دیالیز بیمارستان انصاری رودسر به بهره‌برداری رسید و امسال توسط خیران بخش آی‌. ‌سی‌. ‌یو این بیمارستان افتتاح می‌شود.

مدیرعامل مجمع خیران سلامت گیلان با اشاره به اینکه بخش آی‌. ‌سی‌. ‌یو بیمارستان مذکور توسط برادر شهید نصرالله اکبرپور ساخته شده است، تصریح کرد: ۸۰۰ میلیون تومان برای این پروژه هزینه شده و تجهیز آن توسط دانشگاه علوم‌پزشکی انجام می‌شود.

وی افتتاح خانه بهداشت شیرکوه رودبار را از دیگر پروژه‌های قابل افتتاح در هفته دولت امسال عنوان کرد و گفت: این پروژه توسط وارثان دکتر هویدا که پزشک این روستا بود طبق وصیت وی ساخته شده و در هفته دولت امسال افتتاح می‌شود.

کوچکی‌نژاد سومین پروژه مجمع خیران سلامت گیلان در هفته دولت امسال را تعمیر و بازسازی درمانگاه تخصصی سیدالشهدا(ع) لاهیجان ذکر کرد و یادآور شد: نیمی از این درمانگاه با مساحت ۳۵۰ متر و ۲۲۰ میلیون تومان توسط خیران تکمیل شده که در هفته دولت امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی درباره نقش مشارکت خیران در مجمع مذکور گفت، از ابتدای ایجاد مجمع خیران سلامت در سال ۹۰ در گیلان، ۱۱۰ نفر خیر در بخش‌های مختلف سلامت استان همکاری داشته‌اند.

این مسوول نیمی از خیران با هزینه‌های میلیاردی در بخش‌های مختلف سلامت را پزشکان معرفی کرد و یادآور شد: بسیاری از پزشکان بیمارستان‌ها در امر خیر مشارکت دارند و هزینه‌های میلیاردی برای توسعه سلامت استان انجام می‌دهند.

کوچکی‌نژاد با بیان اینکه سال گذشته ۳ میلیارد تومان توسط خیران زمین، ساختمان و دستگاه‌های پزشکی اهدا شده است، خاطرنشان کرد: توسط یک خیر در بیمارستان تازه تاسیس سیاهکل بخش قلب و اکوی ورزش راه‌اندازی شده است.

وی از ساخت دو پروژه مهم در بیمارستان پورسینای رشت خبر داد و متذکر شد: پروژه بزرگ رادیولوژی و مسجد در بیمارستان پورسینای رشت توسط قرارگاه خاتم و خیران در حال ساخت است.

کوچکی نژاد پرداخت هزینه‌های پیوند کبد، قلب، ریه، استخوان و… را زیرپوشش بیمه پایه عنوان کرد و یادآور شد: طبق مصوبه وزارت بهداشت و درمان و تعاون از ۱۷ مرداد ماه امسال تمام هزینه‌های پیوندهای مذکور توسط بیمه پرداخت می‌شود مشروط بر اینکه زیرپوشش بیمه پایه باشند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه