English

ایجاد کمپ‌های ورزشی کوهستانی در مازندران

جان الله عبدی گفت: به دنبال ایجاد کمپ‌های کوهستانی هستیم تا استعدادهای ورزشی را در روستاهای مازندران پویا کنیم.

ایجاد کمپ‌های ورزشی کوهستانی در مازندران

به گزارش خبرگزاری موج، مدیرکل روستایی و شوراهای استانداری مازندران با تاکید بر ایجاد فضای ورزشی در روستاها و رونق ورزش همگانی توسط دهیاران، تصریح کرد: تکمیل طرح‌های ورزشی روستاها با مشارکت دهیاران را در برنامه داریم.

وی بیان کرد: در کارگروه ورزش و جوانان مطرح شد که اوقات فراغت جوانان را پر کرده و در بحثفرهنگی و ورزشی اقدامات لازم را انجام دهیم، جوانان روستا به ورزش علاقه دارند و فضای مناسب همکاری در روستا وجود دارد و ساماندهی فضای روباز را در روستاها در برنامه داریم.

مدیرکل دفتر روستایی و شوراهای استانداری مازندران خاطرنشان کرد: ایجاد سرویس‌های بهداشتی، رختکن و ایجاد چمن در زمین ورزشی روستا از مهم‌ترین امکاناتی است که در روستاها برای ورزش وجود دارد.

عبدی افزود: در حد توان دهیاری‌ها در بخش‌های مختلف ورزش روستایی با اختصاص امکانات ورود می کنیم.

مدیرکل دفتر روستایی و شوراهای استانداری مازندران افزود: رویکرد دولت تدبیر و امید به روستاها قابل توجه بوده و با تاکید رهبری در ارتقا امکانات ور روستاها و گسترش اشتعالزایی امیدواریم جمعیت روستا حفظ شود.

وی, جمعیت ساکن روستا را بالغ بر ۴۵ درصد دانست و افزود: با سرمایه‌گذاری در حوزه اقتصاد در سطح روستا و ارائه طرح‌های روستایی امیدواریم جمعیت روستا حفظ شود.

عبدی با بیان اینکه با انعقاد تفاهم‌نامه ورزش و سلامت روستاییان و جوانان روستا ارتقا می‌یابد, گفت: دهیاران در برگزاری مسابقات ورزشی روستایی همکاری کنند.

وی از اختصاص اعتباری ویژه برای ایجاد کمپ ورزشی در دامنه آزادکوه خبر داد و گفت: به دنبال ایجاد کمپ‌های کوهستانی هستیم تا استعدادهای ورزشی را در روستاهای مازندران پویا کنیم.

مدیرکل روستایی استانداری مازندران گفت: توجه به گردشگری و جاذبه‌های گروشگری و حضور ورزشکاران می‌تواند سبب تحول روستاها شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه