English

برگزاری بزرگ‌ترین نمایشگاه فناوری‌های دیجیتال سلامت

نمایشگاه فناوری‌های دیجیتال سلامت با حضور ۴۰ استارتاپ و حدود ۱۰ شتاب‌دهنده و صندوق سرمایه‌گذاری خطرپذیر برگزار می‌شود.

برگزاری بزرگ‌ترین نمایشگاه فناوری‌های دیجیتال سلامت

به گزارش خبرگزاری موج، سید محمدهادی ایازی، معاون اجتماعی وزیر بهداشت، گفت: در این نمایشگاه تولیدکنندگان و استارت‌آپ‌های توانمند حوزه سلامت دیجیتال محصولات و آثار خود را در معرض نمایش عمومی قرار می‌دهند.

هم‌چنین بخش ویژه‌ای برای استارتاپ‌های سلامت در نظر گرفته شده است که در آن استارتاپ‎ها محصولات خود را برای سرمایه‌گذاران ارائه خواهند داد تا با جذب سرمایه ایشان، فرایند توسعه و رشد استارت‌آپ‌ها با شتاب بیش‌تری انجام پذیرد.

معاون اجتماعی وزیر بهداشت با بیان این‌که در این نمایشگاه بیش از ۴۰ استارتاپ حضور خواهند داشت، ادامه داد: در نمایشگاه فناوری‌های دیجیتال سلامت هم‌چنین صندوق‌های سرمایه‌گذاری خطرپذیر و شتاب‌دهنده‌های فعال کشور، فعالیت‌ها و خدمات خود را در معرض بازدید دانشگاهیان و علاقمندان صنعت سلامت دیجیتال قرار خواهند داد و تلاش شده است در این نمایشگاه، زیست‌بوم کارآفرینی دیجیتال سلامت در کنار یک‌دیگر، مسیر راه‌اندازی کسب و کارهای نوپای سلامت دیجیتال را تسریع و تسهیل کنند.

ایازی اظهار کرد: تلاش ما بر این است تا با برگزاری فن‌بازار تخصصی سلامت دیجیتال، ارایه خدمات مشاوره و منتورینگ، برگزاری کارگاه‌های تخصصی و تجاری‌سازی محصولات سلامت دیجیتال، گامی هر چند کوچک در راستای ارتقای جایگاه سلامت کشور برداریم.

او درباره اهداف جشنواره رسانه‌های دیجیتال سلامت نیز گفت: نخستین جشنواره رسانه‌های دیجیتال سلامت با هدف استفاده از ظرفیت بالای رسانه‌های دیجیتال در ارتقای سواد سلامت جامعه، جریان‌سازی و بسترسازی برای تولید و توسعه محتوای دیجیتال سلامت، شناسایی تولیدکنندگان آثار دیجیتال سلامت و تشکیل بانک اطلاعاتی برای ارایه خدمات بهینه، کمک به توسعه کسب و کارهای نوپا، کاهش هزینه و تسهیل دست‌رسی عمومی به تولیدات سلامت در هر زمان و مکان، حمایت از افراد، مراکز، موسسات، تشکل‌ها و شرکت‌های فعال در حوزه تولید آثار و محصولات سلامت و ایجاد بستر رقابت میان تولیدکنندگان رسانه‌های دیجیتال سلامت به منظور رشد، شکوفایی و رونق‌بخشی به بازار داخلی و صادرات در این صنعت، از سوی وزارت بهداشت و توسط موسسه آوای هنر سلامت برگزار می‌شود.

نمایشگاه فناوری‌های دیجیتال سلامت با حضور شتاب‌دهنده‌ها و وی‌سی‌ها هم‌زمان با برگزاری جشنواره رسانه‌های دیجیتال سلامت در ۲۵ و ۲۶ مهرماه ۱۳۹۷ از ساعت ۹ صبح تا ۶ بعد از ظهر در سالن بین‌المللی همایش‌های رازی دانشگاه علوم پزشکی ایران برپا خواهد شد.

نخستین جشنواره رسانه‌های دیجیتال سلامت با شعار «نبض اجتماعی شدن سلامت» توسط موسسه فرهنگی آوای هنر سلامت از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار می‌شود. سید محمدهادی ایازی، ریاست و امیرحسین اسدی دبیری این رویداد را عهده‌دار هستند.

فراخوان و کلیه اخبار و اطلاعات جشنواره رسانه‌های دیجیتال سلامت در سایت www.hdmf.ir قابل دسترسی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه