English

تکواندوکاران ۲۱ مرداد عازم برزیل می‌شوند

تیم المپیکی تکواندوی ایران برای شرکت در بازیهای المپیک ۲۰۱۶ ریو، ۲۱ مرداد عازم برزیل خواهد شد و حافظ مهدوی داور المپیکی کشورمان ۲۳ مرداد به برزیل می‌رود.

تکواندوکاران ۲۱ مرداد عازم برزیل می‌شوند

به گزارش خبرگزاری موج، تیم ملی تکواندوی کشورمان با ترکیب فرزان عاشورزاده در وزن ۵۸ - کیلوگرم، مهدی خدابخشی در وزن ۸۰ - کیلوگرم، سجاد مردانی در وزن ۸۰ + کیلوگرم و کیمیا علیزاده در وزن ۵۷ - کیلوگرم و با هدایت بیژن مقانلو بعنوان سرمربی و مهدی بی باک و مهرداد یوسفی بعنوان مربی تیم مردان و مهرو کمرانی بعنوان مربی کیمیا علیزاده در المپیک ۲۰۱۶ ریو به مصاف رقبایش خواهد رفت.

ملی‌پوشان کشورمان برای شرکت در سی و یکمین دوره بازیهای المپیک، پنجشنبه(۲۱ مرداد) ساعت ۵ صبح تهران را به مقصد ابوظبی ترک خواهد کرد و از آنجا ابتدا به سائوپائولو می‌رود و سپس عازم ریو دو ژانیرو، شهر محل برگزاری بازیهای المپیک می‌شود.

هوگوپوشان جوان و پرامید کاروان ورزشی ایران پنجشنبه(۲۱ مرداد) ساعت ۲۰:۳۰ وارد ریو خواهند شد. اما حافظ مهدوی، داور المپیکی تکواندوی کشورمان، شنبه(۲۳ مرداد) ساعت ۵ صبح به قطر می‌رود، سپس راهی سائوپائولو می‌شود و بعد به ریو می‌رود.

مبارزات تکواندوکاران کشورمان از روز چهارشنبه(۲۷ مردادماه) به مدت ۴ روز برگزار خواهد شد که در روز اول بازیها فرزان عاشورزاده نماینده ایران در وزن ۵۸ - کیلوگرم است. روز دوم این رقابت‌ها، پنجشنبه(۲۸ مرداد) کیمیا علیزاده تنها بانوی المپیکی تکواندو در وزن ۵۷ - کیلوگرم رو در روی رقبایش قرار می‌گیرد. در روز سوم، جمعه(۲۹ مرداد) مهدی خدابخشی در وزن ۸۰ - کیلوگرم برروی شیاپ‌چانگ می رود و در آخرین روز این بازیها، سجاد مردانی که برای نخستین بار تکواندوی ایران را در سنگین‌وزن صاحب سهمیه المپیک کرد، شنبه(۳۰ مرداد) به مصاف حریفان المپیکی‌اش خواهد رفت.

هوگوپوشان کشورمان، (جمعه) ۵ شهریور ساعت ۴ صبح وارد ایران می‌شوند.  

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه