English

مراسم بدرقه ورزشکاران المپیک مازندران برگزار شد

مراسم بدرقه ۱۳ ورزشکار المپیکی مازندران به همراه دو مربی مازندران در کشتی آزاد و فرنگی توسط مسئولان استانی در هتل المپیک تهران برگزار شد.

مراسم بدرقه ورزشکاران المپیک مازندران برگزار شد

به گزارش خبرگزاری موج، مراسم تقدیر و بدرقه ورزشکاران المپیکی مازندران با حضور تعدادی از مسئولان استانی در هتل المپیک تهران برگزار شد.

در این مراسم ۱۳ ورزشکار المپیکی مازندران حضور داشتند و هدیه نقدی خود را از دکتر یونسی معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران دریافت کردند.

در این مراسم همچنین حبیب حسین‌زادگان، مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران و تعدادی از نمایندگان این استان در مجلس شورای اسلامی حضور داشتند.

۱۳ نماینده استان مازندران در رقابت‌های المپیک شامل قاسم رضایی و بشیر باباجان‌زاده در کشتی فرنگی، کمیل قاسمی، رضا یزدانی و حسن یزدانی در کشتی آزاد، عادل غلامی و مجتبی میرزاجانپور در رشته والیبال، نوشاد و نیما عالمیان در رشته تنیس روی میز، فرزان عاشورزاده درشته تکواندو، بهداد سلیمی و محمدرضا براری در وزنه‌برداری و مجتبی عابدینی در رشته شمشیربازی هستند.

همچنین فرهاد اسماعیل نژاد در تیم ملی کشتی فرنگی و حسین کریمی در تیم ملی کشتی آزاد به عنوان مربیان مازندران عازم المپیک خواهند شد.

حسین‌زادگان مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران طی سخنان خود با بیان اینکه حضور ۱۳ ورزشکار مازندران در رقابت‌های المپیک نشان دهنده جایگاه ورزش مازندران در کشور است گفت: قطعا همت و تلاش این ورزشکاران در کنار حمایت خوب مسئولان استانی و مسئولان ورزش کشور باعثاین افتخارآفرینی شده و امیدوارم ورزشکاران ما بتوانند به مدال‌درخشانی در این آوردگاه بزرگ دست یابند.

همچنین در ادامه مراسم علیرضا یونسی معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران با اشاره به دلیل غیبت استاندار مازندران در این مراسم گفت: به علت سفر هیاتی ازکشور قزاقستان به استان مازندران، او نتوانست در این مراسم حاضر شود اما سلام گرم خود را به ورزشکاران رساند.

وی افزود: استان مازندران در عرصه‌های مختلف از جمله ورزش و یا عرصه‌های دیگر همواره عملکرد درخشانی داشته است. با وجود اینکه برخی استان‌های دیگر که از لحاظ امکانات و جمعیت بالاتر از استان مازندران هستند اما بیشترین سهمیه المپیک توسط این استان کسب شده که نشان دهنده اهمیت و جایگاه استان مازندران در ورزش کشور است. ورزش مازندران همواره ورزشکاران بی‌بدیلی را به ایران اسلامی هدیه کرده و کسب ۱۳ سهمیه المپیک یقینا بدون برنامه‌ریزی، پشتکار و بدون هماهنگی همه ارگان‌های دست اندرکار و همچنین بدون همت ورزشکاران پاک و صادق مازندران امکان‌پذیر نبود.

وی در پایان با اعلام حمایت ازورزشکاران مدال‌آور در رقابت‌های المپیک گفت: با آنچه که در توان داریم سعی می‌کنیم حمایت‌های خوبی را از ورزشکاران استان‌مان داشته باشیم. امیدوارم بهترین نتایج در رقابت‌های المپیک توسط ورزشکاران مازندران و همچنین دیگر ورزشکاران‌مان کسب شود و پرچم مقدس ایران اسلامی بارها به اهتزار دربیاید.

همچنین در این مراسم کلیپی از افتخارآفرینی و حضور ورزشکاران استان مازندران در ادوار مختلف المپیک به نمایش درآمد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه