English

ابراز رضایت رئیس کنفدراسیون سپک تاکرای آسیا از انگیزه داوران ایرانی

کلاس پیشرفته و بین المللی داوری سپک تاکرا با مدرسی رئیس کنفدراسیون آسیا و همچنین یکی از مدرسان ممتاز این قاره هم اکنون در تهران جریان دارد.

ابراز رضایت رئیس کنفدراسیون سپک تاکرای آسیا از انگیزه داوران ایرانی

به گزارش خبرگزاری موج، در این دوره از کلاس «عبدالحلیم بن قادر» رئیس کنفدراسیون سپک تاکرای آسیا و «جولی لابوی» یکی از مدرسان فیلیپینی و صاحب نام این رشته، داوران کشورمان را با تازه ترین شیوه‎ها و قوانین داوری آشنا می‎کنند.

این کلاس با حضور ۳۰ داور مرد و زن ادامه دارد. قرار است عصر فردا(یکشنبه) در مراسم ویژه ای به کار خود پایان دهد.

در این خصوص سهراب آزاد رییس انجمن سپک تاکرا با تاکید بر اینکه مقوله آموزش برای انجمن سپک تاکرا از جایگاه بالایی برخوردار است، گفت: ما در تلاش هستیم تا ضریب دانش داوران را بالا ببریم، به همین سبب کلاس پیشرفته داوری را در تهران برگزار کرده‌ایم.

وی افزود: عبدالحلیم بن قادر رئیس سنگاپوری کنفدراسیون سپک تاکرای آسیا و همچنین جولی لابوی یکی از مدرسان ممتاز از کشور فیلیپین، کلاس مذکور را هدایت می‌کنند.

نایب رئیس فدراسیون جهانی و کنفدراسیون آسیا در ادامه یادآور شد: این کلاس برای نخستین بار در کشورمان برگزار می‎شود و رئیس کنفدراسیون سپک تاکرای آسیا از علاقه مندی داوران ایرانی و انگیزه بالای آنان ابراز رضایت کرده است.

آزاد با تاکید براینکه ارتباط خوبی میان انجمن سپک تاکرای کشورمان با فدراسیون جهانی و کنفدراسیون آسیا حاکم است، افزود: این کلاس با حمایت کنفدراسیون آسیا در تهران برگزار می‌شود، ضمن اینکه بنا داریم در خصوص راه‌اندازی دفتر آسیای میانه در تهران نشستی با بن قادر داشته باشیم. البته پیشتر در این زمینه همراه با محمد علیپور با رئیس کنفدراسیون آسیا رایزنی شده بود وبن قادر رسما با تاسیس دفترآسیای میانه در تهران موافقت خود را اعلام کرده بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه