English

علیرضا زندی سرپرست دبیری فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای شد

طی حکم از سوی علی دادگر، علیرضا زندی به عنوان سرپرست دبیری این فدراسیون منصوب گردید.

علیرضا زندی سرپرست دبیری فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای شد

به گزارش خبرگزاری موج، در حکم دادگر خطاب به زندی آمده است: با نظر به تخصص و سوابق ارزشمند جنابعالی به موجب این حکم به سمت سرپرست دبیری فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای جمهوری اسلامی ایران منصوب می شوید. امید است با جدیت و اتکال به خداوند متعال نسبت به پیگیری مسوولیت های محوله خود در این سمت مطابق ضوابط و مقررات موضوعه کوشا بوده و به لطف خداوند بزرگ در خدمتگذاری به ورزش ملی و مذهبی کشور موفق و موید باشید.

لازمبه ذکر است: علی زندی دارای مدرک تحصیلی دکترای مدیریت و برنامه ریزی ورزشی است که در کارنامه فعالیت های اجرای وی رئیسانجمن کشتیناشنوایان کشور، رئیس هیت کشتی بسیج دانشجویی کشور، مسوول برنامه ریزی تربیت بدنی سازمان بسیج دانشجویی کشور، دبیر کمیته فرهنگی فدراسیون کشتی، مسول هماهنگی انستیتو بین المللی کشتی، مدیرکل امور ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر قدس، عضو شوراء تربیت بدنی دانشگاه ازاد استان تهران دیده می شود.

وی با توجه به اینکه مدرس دروس تئوری فدراسیون کشتی ایران نیز می باشد، دارای مقام قهرمانی در رشته های کشتی آزاد و فرنگی، فوتسال به عنوان ورزشکار، مربی و سرپرست و قهرمانی در مسابقات کشتی پهلوانی استان تهران در سالهای۷۵،۷۶، ۷۹ و ۸۵(به عنوان ورزشکار) است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه