English

پارالمپیکی های ایران زائر سیدالکریم(ع) شدند

ورزشکاران معلول و جانباز اعزامی به پانزدهمین دوره بازیهای پارالمپیک ریو روز سه شنبه و در آستانه سفر به برزیل به زیارت حرم حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) مشرف شدند.

پارالمپیکی های ایران زائر سیدالکریم(ع) شدند

به گزارش خبرگزاری موج، کاروان فرهنگی ورزشی جانبازان و معلولان کشور با نام «منا» و با شعار «توکل، اراده و افتخار» در این حرکت معنوی، پس از قرائت زیارت نامه حضرت سید الکریم(ع) این مکان مقدس را زیارت کرده و آمادگی روحی و روانی خود را دو چندان کردند.

عشرت کردستانی پرچمدار کاروان ایران در رقابت های پارالمپیک ریو ۲۰۱۶، سیامند رحمان قوی ترین معلول دنیا، زهرا نعمتی قهرمان تیروکمان و محسن کائیدی و محمد خالوندی قهرمانان پرتاب وزنه و نیزه از جمله ورزشکاران حاضر دراین مراسم معنوی بودند. کاروان ورزش جانبازان و معلولان با ترکیبی متشکل از ۱۱۱ ورزشکار در ۱۲ رشته مردان و زنان در پانزدهمین دوره بازی های پارالمپیک ریو شرکت خواهد کرد. دوومیدانی، وزنه برداری، تیراندازی، جودو، فوتبال ۵ نفره، قایقرانی، شنا، والیبال نشسته، فوتبال هفت نفره و بسکتبال با ویلچر از جمله رشته هایی است که ورزشکاران ایرانی در آن شرکت می کنند. پانزدهمین دوره بازی های پارالمپیک تابستانی ۲۰۱۶ از ۱۷ تا ۲۸ شهریور امسال در ریودوژانیرو برزیل برگزار می شود. کاروان ورزشی معلولان و جانبازان ایران اسلامی برای شرکت دررقابت های پارالمپیک ریو ۲۰۱۶ فردا تهران را به مقصد ریو ترک می کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه