English

جزئیات آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته اعلام شد

آزمون دوره‌های کاردانی به کارشناسی ناپیوسته برای رشته‌های باآزمون دانشگاه‌ها در صبح روز جمعه ۲۲ مرداد در ۷۳ شهرستان برگزار می‌شود.

جزئیات آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته اعلام شد

به گزارش خبرگزاری موج، تعداد ۱۰۲ هزار و ۸۱۸ داوطلب برای شرکت در آزمون دوره‌های کاردانی به کارشناسی ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد ۴۱ هزار و ۵۳۸ نفر زن و ۶۱ هزار و ۲۸۰ نفر مرد هستند. از تعداد داوطلبان ثبت‌نام کننده در آزمون دوره کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۹۵ تعداد ۱۳ هزار و ۲۳۷ نفر در رشته‌های بدون آزمون داوطلب شده‌اند و تعداد ۸۹ هزار و ۵۸۱ نفر نیز در رشته‌های با آزمون شرکت می‌کنند. برگه راهنمای داوطلبان ( اعم از متقاضیان رشته‌های با آزمون و رشته‌های بدون آزمون) و کارت شرکت در آزمون منحصرا برای متقاضیان شرکت در رشته‌های با آزمون از روز سه شنبه ۱۹ مرداد ماه ۹۵ برای مشاهده و پرینت بر روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد. آزمون دوره‌های کاردانی به کارشناسی برای رشته‌های با آزمون در صبح روز جمعه ۲۲ مرداد در ۷۳ شهرستان برگزار می‌شود. اطلاعیه سازمان سنجش پیرامون تاریخ و نحوه دریافت و نحوه رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون از روز یکشنبه ۱۰ مرداد در سایت سازمان سنجش و در روز دوشنبه ۱۱ مرداد در نشریه پیک سنجش منتشر می‌شود. ۲۳۶ هزار و ۷۵۱ نفر در این دوره‌ها پذیرفته می‌شوند که از این میزان تعداد ۶۷ هزار و ۵۱۵ نفر در رشته‌های بدون آزمون و تعداد ۱۶۹ هزار و ۲۳۶ نفر در رشته‌های باآزمون پذیرفته می‌شوند.  

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • sedighe

    باسلام. ببخشید من سال83 در مقطع کاردانی بهداشت محیط فارق التحصیل شدم و حدود یازده سال هست که شاغل هستم البته بصورت قرارداد کارمعین که هم ردیف نیروهای رسمی میباشد و به نام شبه پیمانی خوانده میشود میخاستم ببینم ایا سهمیه مشاغل شامل من هم میشود . در ضمن در کارنامه من سال فارق التحصیلی تا 96 نوشته شده گفتم شاید سال تحصیلی مهم باشد . میشه لطف کنید راهنمایی کنید .ممنون