English

سامانه الکترونیکی خدمات دانشجویی در دانشگاه علوم بهزیستی راه اندازی شد

معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی، سامانه خدمات الکترونیکی برای خدمات رسانی به دانشجویان را راه اندازی کرد.

سامانه الکترونیکی خدمات دانشجویی در دانشگاه علوم بهزیستی راه اندازی شد

به گزارش خبرگزاری موج، مسعود فلاحی خشکناب معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی با اعلام این خبر افزود: این سامانه الکترونیکی با نام «بوستان» با آدرس http: / / boostan. uswr. ac. ir در راستای اولویت های این معاونت و تسهیل در خدمت رسانی به دانشجویان دانشگاه علوم بهزیستی و رفاه آنان، راه اندازی شده است.

فلاحی تاکید کرد: یکی از برنامه های حوزه معاونت فرهنگی - دانشجویی دانشگاه، ارائه خدمات به صورت الکترونیکی بود که این مهم، با تلاش همکاران این حوزه و پشتیبانی بخش IT دانشگاه، اجرایی شد.

به گفته وی، از این به بعد، دانشجویان برای دریافت انواع خدمات رفاهی، تغذیه، تربیت بدنی، مشاوره و فرهنگی باید به سامانه الکترونیکی معاونت دانشجویی – فرهنگی(بوستان) مراجعه کنند و درخواست های خود را از طریق این سامانه، ارائه کنند.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی اظهار داشت: با نصب این نرم افزار، آموزش های اولیه به کارکنان ستادی و سرپرستان خوابگاه ها داده شد تا همزمان با ورود دانشجویان به سامانه، کارکنان و سرپرستان خوابگاهها نیز بتوانند آمادگی لازم را برای ارائه خدمات از این طریق، داشته باشند.

وی افزود: در راستای این اقدام، از این پس دانشجویان می توانند با مراجعه به سامانه و درج شماره دانشجویی در قسمت نام کاربری و شماره ملی خود(بدون عدد صفر ابتدای آن) به عنوان کلمه عبور، وارد سامانه شده و از این طریق، خدمات مورد نیاز خود را درخواست کنند.

فلاحی خاطرنشان کرد: دانشجویان از طریق سامانه الکترونیکی، پاسخ های مرتبط با درخواست های خود را دریافت خواهند کرد.

وی گفت: دانشجویان برای آشنایی بیشتر با این نرم افزار می توانند به راهنمای سیستم آن در سایت مربوطه حوزه معاونت فرهنگی - دانشجویی مراجعه کنند.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی افزود: معاونت فرهنگی – دانشجویی دانشگاه، در مرحله بعد، برقراری ارتباط والدین دانشجویان با مدیران حوزه دانشجویی – فرهنگی و مشاوره را از طریق این سامانه، امکانپذیر می کند.

وی افزود: از ابتدای سال تحصیلی جدید(مهرماه امسال)، والدین دانشجویان می توانند از طریق سامانه بوستان بصورت الکترونیکی با مدیران معاونت دانشجویی – فرهنگی و مشاوره، بصورت الکترونیکی ارتباط موثر برقرار کنند و از شرایط عمومی فرزندانشان درحین تحصیل مطلع شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر