English

نحوه تبدیل وضعیت استخدامی اعضای هیات علمی با توجه به ارتقای مرتبه علمی

معاون آموزشی دانشگاه آزاد نحوه تبدیل وضعیت استخدامی اعضای هیات علمی با توجه به ارتقای مرتبه علمی را تشریح کرد.

نحوه تبدیل وضعیت استخدامی اعضای هیات علمی با توجه به ارتقای مرتبه علمی

به گزارش خبرگزاری موج، حسین زاده لطفی معاون آموزشی دانشگاه آزاد با اشاره به ابلاغ بخشنامه‌ای در این زمینه که به تایید رئیس دانشگاه آزاد رسیده، گفت: به منظور ایجاد وحدت رویه در زمینه تبدیل وضعیت استخدامی اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد از پیمانی به رسمی آزمایشی و از رسمی آزمایشی به رسمی قطعی در صورت ارتقای مرتبه علمی، دستورالعمل جامعی تنظیم و ابلاغ شده است.

وی درباره فرایند تبدیل وضعیت اعضای هیات علمی درصورت ارتقای مرتبه علمی گفت: عضو هیات علمی متقاضی تبدیل وضعیت با ورود به صفحه شخصی خود در سامانه Amoozesh. iau. ir و تکمیل اطلاعات مورد نظر، درخواست تبدیل وضعیت را به حوزه معاونت آموزشی واحد ارسال و آن حوزه نیز درصورت عدم وجود نقص مدارک را برای بررسی صلاحیت عمومی یا اخذ مجوز تبدیل وضعیت از معاونت امور اساتید نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها از طریق سامانه به دبیرخانه هیات اجرایی استان مربوط ارسال می‌کند.

حسین زاده لطفی تاکید کرد: تمام فرایند تبدیل وضعیت از طریق سامانه به نشانی لینک امور هیات علمی در وب سایت حوزه معاونت آموزشی دانشگاه به نشانی Amoozesh. iau. ir قابل دسترس است.

معاون آموزشی دانشگاه آزاد خاطرنشان کرد: بخشنامه فوق در زمینه تبدیل وضعیت استخدامی از پیمانی به رسمی آزمایشی و رسمی آزمایشی به رسمی قطعی و صرفا از طریق ارتقای مرتبه علمی(مربی به استادیاری، استادیاری به دانشیاری و دانشیاری به استادی) است.

وی افزود: بخشنامه تبدیل وضعیت استخدامی با استفاده از شناسنامه علمی متعاقبا اعلام می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر