English

نماینده مقام‌ معظم‌ رهبری در اتحادیه انجمن اسلامی دانش‌آموزان کشور:

مسوولانی که مسوولیتی را قبول می‌کنند، فردای قیامت باید پاسخگوی خون شهیدان باشند

نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن اسلامی دانش‌آموزان کشور گفت:کسانی که در کشور ما مسئولیتی به عهده می‌گیرند، فردای قیامت باید پاسخگوی خون شهیدان باشند تا منابع مادی معنوی فرصت‌های کشور را به راحتی از دست نداده باشند.

مسوولانی که مسوولیتی را قبول می‌کنند، فردای قیامت باید پاسخگوی خون شهیدان باشند

به گزارش خبرگزاری موج، حجت‌الاسلام و المسلمین محمد جواد حاج علی اکبری نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن اسلامی دانش‌آموزان کشور در آستانه دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در جمع اعضای قرارگاه‌های دانش‌آموزی اظهار داشت: کسانی که در کشور ما مسوولیتی به عهده می‌گیرند، فردای قیامت باید پاسخگوی خون شهیدان باشند که منابع مادی معنوی فرصت‌های کشور را  به راحتی از دست نداده باشند؛ باید پاسخگوی این باشند که آیا مراقب بودند چیزی از حکومت علوی امام عصر (عج) آسیب ندیده باشد.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در دیدار با اعضای انجمن‌های اسلامی سراسر کشور به شما لقب افسران جنگ نرم دادند و ماموریت ما را در دو کلمه با عنوان خودسازی و دیگرسازی بیان کردند؛ در نتیجه ماموریت دانش‌آموزان انجمن اسلامی، خودسازی و دیگرسازی است  

حجت‌الاسلام و المسلمین حاج علی اکبری تصریح کرد: حق خود را شناختن و خودسازی فردی؛ یعنی اینکه درک کنیم ما انسانیم، مسوولیم، امتداد داریم، قیامت داریم و برای هدف‌های بزرگ خلق شده‌ایم و خالق حکیم ما در مقابل آنچه که به ما عنایت کرده است، از ما توقع دارد 

نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه بیان داشت: اگر انسان به وظایف خود در مقابل دیگران و کسانی که بر ما حق دارند آشنا شود و آنها را رعایت کند؛ یعنی همان خودسازی فردی، و اگر از جوانی یک فرد نگاه اخلاق و معاشرت‌های خود را برنامه‌ریزی کند، در یک حیات طیبه الهی قرار بگیرد. 

وی افزود: وقتی انسان در نور توحید و معرفت زندگی می‌کند، در یک زندگی بهشتی است. وقتی که انسان به آن درجه از اخلاص برسد که در تمام جمال عالم هستی خداوند را می‌بیند؛ یعنی در زندگی بهشتی قرار دارد. انسانی که از این موارد محروم است در جهنم است، انسانی که حاضر می‌شود یک معاشرت مخربی داشته باشد، انسانی که حاضر می‌شود در غیبت و تهمت و بردن آبروی دیگران شریک شود و انسانی که در پی هوا و هوس‌های نفسانی است، در واقع زندگی را برای خودش تلخ و جهمنی کرده است.

حجت‌الاسلام و المسلمین حاج علی اکبری یاد آور شد: یادمان باشد که ما متعلق به خودمان نیستیم و آنکه خالق ما است، آن کسی که ما را از هیچ آفریده است، انتظار دارد که ما با او هماهنگ شویم که اگر این اتفاق بیافتد، دیگر انسان هر چیزی را نمی‌بیند و هر چیزی را ‌ و هرکاری را انجام نمی‌دهد. این همان مصداق خودسازی است و مسئله دیگر که همان دگرسازی است، با داشتن همین ویژگی‌ها امکان‌پذیر است.

 نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن اسلامی دانش‌آموزان کشور خاطرنشان کرد: کسانی که در کشور ما مسئولیتی به عهده می‌گیرند فردای قیامت باید پاسخگوی خون این شهیدان باشند که منابع مادی معنوی فرصت های کشور را  به راحتی ازدست نداده باشند، باید پاسخگوی این باشند که ایا مراقب بودند چیزی از حکومت علوی امام عصر آسیب ندیده باشد.

وی متذکر شد: بهترین فرصت در اختیار اعضای انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان است برای خودسازی و دیگر سازی که در سنگر شهدا قرارگرفته ایم. هر انجمن اسلامی سنگر شهداست؛ چرا که انجمن‌های اسلامی یکی از اولین نهاد های تاسیس شده اوایل انقلاب است و تمام این 36 هزار شهید دانش‌اموز دست پرورده های همین نهاد هستند و باید شما قدر خودتان را بدانید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر