English

موکب اوقاف از هفتم آبان در کاظمین به زائران اربعین خدمات رسانی می کند

مسئول موکب سیدالشهداء (ع) اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی گفت: موکب سیدالشهدا (ع) از هفتم آبان در مسجد براثا در شهر کاظمین برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی برپا خواهد شد.

موکب اوقاف از هفتم آبان در کاظمین به زائران اربعین خدمات رسانی می کند

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از ستاد خبری اربعین سازمان اوقاف و امور خیریه حجت‌الاسلام ورمزیار؛ مسئول موکب سیدالشهداء (ع) اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی درباره چگونگی خدمت‌رسانی این موکب در شهر کاظمین اظهار کرد: موکب سیدالشهداء (ع) اوقاف استان مرکزی یکشنبه، هفتم آبان ماه در مسجد براثا واقع در شهر کاظمین مستقر می‌شود و تا یک روز بعد از اربعین پذیرای زائران است.

وی با بیان اینکه محل استقرار موکب سیدالشهدا (ع) در 7 کیلومتری حرم امام موسی کاظم (ع) است، گفت: سال گذشته هر روز بین 2 تا 3 هزار نفر زائر در موکب براثا اسکان داده شدند و وعده شام و صبحانه برای آنها تهیه شد البته برای زائرانی که قصد ماندن دارند ناهار نیز تهیه می‌شود.

مسئول موکب سیدالشهداء (ع) افزود: جهت رفاه حال زائران موکب سیدالشهداء (ع) واقع در مسجد براثا به سرویس بهداشتی، حمام، محل خواب و دیگر امکانات مجهز است و امسال آمادگی داریم هر شب حداقل ۳ هزار زائر را اسکان و پذیرایی کنیم.

حجت‌الاسلام ورمزیار با اشاره به اینکه اعتبارات برپایی موکب از محل موقوفات تعزیه‌داری امام حسین (ع)، زوار عتبات و آب بهایی که اجاره داده شده است، تأمین می‌شود، خاطرنشان کرد: در مجموع ۲۵ نفر از کارکنان اوقاف، خادمان امامزادگان و آشپزهای امامزاده محمدعابد (ع) اراک ما را همراهی می‌کنند؛ استفاده از دستگاه تصفیه آب جهت تهیه غذا، چای و آب آشامیدنی از دیگر امکانات موکب استان مرکزی است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه