English

آیت الله علوی گرگانی:

مردم  را باید  نسبت به حق و حقوق موقوفات آشنا کرد

آیت الله علوی گرگانی گفت: اعزام روحانی و مبلغ   به امامزادگان و  بقاع متبرکه و پاسخگویی به سوالات ومشکلات مردم  وحضور در میان مردم از اقدامات قابل تحسین سازمان اوقاف است.

مردم  را باید  نسبت به حق و حقوق موقوفات آشنا کرد

به گزارش خبرگزاری موج، آیت الله علوی گرگانی استاد برجسته حوزه علمیه قم در دیدار نوروزی با اعضای ستاد طرح نوروزی آرامش بهاری گفت: اعزام روحانی و مبلغ در بقاع متبرکه و حضور در میان اقشار مردم و پاسخ گویی به سوالات ومشکلات مردم از اقدامات قابل تحسین سازمان اوقاف است که باید گسترش یابد .

آیت الله علوی گرگانی افزود: از اینکه در ایام تعطیلات نوروز در امامزادگان و بقاع متبرکه به مردم و مسافرین با طرح آرامش بهاری خدمات رسانی می کنید و مایه دلگرمی مسافرین و مردم عزیز می شوید بسیار خرسندم.

استاد برجسته حوزه علمیه قم با اشاره به اهمیت وجایگاه فرهنگ وقف تصریح کرد: امیدوارم مردم روز به روز بیشتر نسبت به حق و حقوق موقوفات آشنا شوند.

حجت الاسلام سهرابی مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان نیز در این دیدار گزارشی از اقدامات اوقاف استان در استقبال از مسافرین و مهمانانی که وارد استان و بقاع متبرکه می شوند ارائه کرد و اظهار داشت : تعداد 123 بقعه متبرکه در گلستان وجود دارد که از این تعداد 56 بقعه متبرکه استان گلستان مجری ویژه برنامه های آرامش بهاری و استقبال وخدمت رسانی به مردم هستند .

سهرابی افزود :با برگزاری ویژه برنامه های لحظه تحویل سال بحمدالله استقبال خوبی از برنامه شد و حدود 58 هزار نفر طبق بررسی های بعمل آمده در بقاع متبرکه حضور داشتند .

وی افزود: امسال در طرح آرامش بهاری بیش از 40مبلغ اعزامی از قم و بومی مشغول به فعالیت هستند ..

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه