English

آیت الله قرهی در مراسم تشییع شهدای گمنام:

تنها خون شهدا می‌تواند به هدایت بشریت کمک کند

آیت الله قرهی گفت: اسلام دین دوستی و مهربانی است اما شیاطین کار را به جایی می‌رسانند که دیگر احیای دین با زبان ممکن نیست و تنها خون می‌تواند به هدایت بشریت کمک کند.

تنها خون شهدا می‌تواند به هدایت بشریت کمک کند

به گزارش خبرگزاری موج، همزمان با فرا رسیدن ایام سوگواری شهادت حضرت زهرا(س)، مراسم تشییع و خاکسپاری دو شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس صبح امروز (یکشنبه) در سازمان حدید وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح برگزار شد. آیت الله قرهی مدیر مرکز علمیه امام مهدی(عج) بر پیکر مطهر این دو شهید گمنام نماز اقامه کرد.

در این مراسم آیت الله قرهی مدیر مرکز حوزه علمیه امام مهدی(ع) در سخنانی انبیا, اولیا و اهل بیت(ع) را از هادیان الهی برشمرد و گفت: اسلام دین دوستی و مهربانی است اما شیاطین کار را به جایی می‌رسانند که دیگر احیای دین با زبان ممکن نیست و تنها خون می‌تواند به هدایت بشریت کمک کند.

وی امام حسین(ع) را احیا کننده دین عنوان کرد و گفت: اگر شهادت امام حسین(ع) و یاران امام و اسارت اهل بیت(ع) ایشان نبود دین خدا احیا نمی‌شد.

آیت الله قرهی با اشاره به اینکه شهید ولی خدا است، اظهار کرد: شهدا یک پیام مهم دارند و آن این است که پشتیبان ولی فقیه باشیم و در هیچ شرایطی ولی فقیه را تنها نگذاریم.

وی افزود: دشمن با تحریم اقتصادی سعی در ضربه زدن به نظام دارد و اگر ما پشتیبان ولایت فقیه باشیم هیچ وقت دشمن به خواسته خود برای ضربه زدن به نظام نخواهد رسید.

تنها خون شهدا می‌تواند به هدایت بشریت کمک کند

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه