English

بررسی وصیت‌نامه‌شهیدان در «ستارگان پرفروغ»

ویژه‌برنامه «ستارگان پرفروغ» با هدف توجه به مضامین مطرح شده در وصیت‌نامه شهیدان در مناطق ۲۲گانه تهران اجرا می‌شود.

بررسی وصیت‌نامه‌شهیدان در «ستارگان پرفروغ»
به گزارش خبرگزاری موج، حجت‌الاسلام حسن ناصری‌پور، معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری، از اجرای ویژه‌برنامه «ستارگان پرفروغ» با هدف گسترش منشور معنوی انقلاب اسلامی ایران یعنی شهادت و جهاد خبر داد و گفت: این طرح در مناطق ۲۲گانه تهران اجرا می‌شود. برای تحقق اهداف برنامه، با بررسی وصایای شهیدان هر منطقه، وصیت‌نامه شاخصی که قابلیت انطباق با محورهای مد نظر گفتمان منشور معنوی انقلاب اسلامی را داشته باشند، انتخاب می‌شوند و در جلسه‌ای با حضور خانواده شهید، همرزمان، علاقه‌مندان(به‌ویژه نسل جوان) و صاحب‌نظران، درباره مضامین وصیت‌نامه بحثو تبادل نظر می‌شود. در این طرح هر منطقه یک خانواده شهید را شناسایی می‌کند و با هماهنگی لازم برگزاری مراسمی وصیت‌نامه شهدای انتخاب شده بازخوانی می‌شود.
ناصری‌پور اضافه کرد: ترویج فرهنگ و ارزش‌های دفاع مقدس، افزایش آشنایی شهروندان با زندگی و تفکر مفاخر و بزرگان دفاع مقدس و الگوسازی سبک زندگی شهدا از اهداف اجرای این طرح است.
وی درباره زمان برگزاری نشست‌های ویژه‌برنامه «ستارگان پرفروغ» تصریح کرد: طرح از روز ۲۶ مردادماه همزمان با سالگرد بازگشت آزادگان به میهن اسلامی آغاز می‌شود و تا ۱۷ اسفندماه سال جاری مطابق با سالروز شهادت حضرت زهرا(س) ادامه خواهد داشت.
اولین نشست از این طرح روز سه‌شنبه ۲۶ مرداد ماه در مساجد و حسینیه‌های مناطق ۴،۸، ۱۱ و ۱۵ اجرا می‌شود. علاقه‌مندان برای اطلاع از زمان و مکان دقیق نشست‌ها می‌توانند به مراکز فرهنگی هنری منطقه محل سکونتشان مراجعه کنند.
آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی