English

فرمانداران در ارائه آمار سه ساله دولت دقت کنند

استاندار گیلان با بیان اینکه راستگویی و پرهیز از تبلیغات ریاکارانه از راهبردهای تبلیغاتی دولت یازهم است گفت: فرمانداران در ارائه‌ی آمارها و گزارش‌های عملکرد سه ساله‌ دولت نهایت دقت را انجام دهند.

به گزارش خبرگزاری موج از رشت، محمدعلی نجفی در گردهمایی یکروزه فرمانداران که با حضور معاونان استاندار و مدیران کل ستادی استانداری برگزار شد با اشاره به اهمیت ضرورت برنامه‌ریزی منسجم و موثر در زمینه‌ استفاده‌ شایسته از فرصت هفته‌ دولت پیش‌رو برای بیان خدمات و دستاوردهای نظام گفت: هفته‌ دولت فرصت مناسب برای گسترش اعتماد عمومی، ارتقای امید مردم و تقویت سرمایه‌های اجتماعی از طریق بازگو کردن خدمات و اقدامات انجام شده است.

وی با بیان اینکه راستگویی و پرهیز از تبلیغات ریاکارانه از راهبردهای تبلیغاتی دولت یازهم است گفت: در ارائه‌ آمارها و گزارش‌های عملکرد سه ساله‌ دولت نهایت دقت انجام شود.

استاندار گیلان با بیان اینکه اطلاع مردم از وضعیت کشور و استان در ابتدای روی کارآمدن دولت یازدهم و وضعیتی که پس از سه سال داریم حق آنها است، گفت: توجه به اصل شفافیت، راستگویی، اخلاق مداری و درستی آمار ها، سفارش همیشگی بنده برای گزارش اقدامات است.

نجفی خاطرنشان کرد: اطلاع رسانی‌های انجام شده از سوی مدیران دستگاه‌های اجرایی، به ویژه فرمانداران باید دارای پویایی و نشاط و با قدرت باشد.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اهمیت تعامل فرمانداران با ائمه‌ جمعه و نمایندگان مجلس در شهرستان‌ها برای پیشبرد امور گفت: تعامل با نماینگان مجلس و ائمه جمعه براساس معیارهایی که در قانون مشخص شده است باعثافزایش همدلی و فراهم شدن بستر مناسب خدمت به مردم می‌شود.

استاندار گیلان همچنین تکریم ارباب رجوع را از وظایف دیگر فرمانداران عنوان کرد: برخورد مناسب با ارباب رجوع در دستگاه‌های اجرایی و فرمانداری‌ها بصورت بازرسی‌های آشکار و پنهان ارزیابی می‌شود.

نجفی همچنین به در پیش بودن هفته‌ی دفاع مقدس نیز اشاره کرد و گفت: ویژه برنامه‌های این هفته به صورت شایسته انجام شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی