English

روحانی شهادت عباسعلی فیض از جانبازان دوران دفاع مقدس را تسلیت گفت

رییس‌ جمهوری در پیامی شهادت عباسعلی فیض از جانبازان دوران دفاع مقدس را به دوستان و همرزمان، مردم شهیدپرور سرخه و بویژه خانواده این شهید گرانقدر تسلیت گفت.

روحانی شهادت عباسعلی فیض از جانبازان دوران دفاع مقدس را تسلیت گفت

به گزارش خبرگزاری موج، حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی در این پیام اظهار داشت: این شهید سرافراز که نشان و افتخار جانبازی در دوران دفاع مقدس را بر سینه دریاوار خود داشت، سالها درد و رنج ناشی از جراحات جنگ تحمیلی را تحمل کرد و با مجاهدت در راه گسترش ارزش‌ها و آرمان‌های مقدس نظام و انقلاب، نام خود را در فرهنگ ایثار و شهادت جاودانه ساخت.

متن پیام رییس جمهوری به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَى نَحْبَهُ وَ مِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ وَ مَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

(احزاب، آیه ۲۳)

مردم شریف و قدرشناس سرخه

بار دیگر مجاهدی از یادگاران دوران دفاع مقدس و دلداده‌ای از مشتاقان خاندان عصمت و طهارت(ع)، دعوت حق را لبیک گفت و عاشقانه به لقاء الله پیوست.

شهید سرافراز عباسعلی فیض که نشان و افتخار جانبازی در دوران دفاع مقدس را بر سینه دریاوار خود داشت، سالها درد و رنج ناشی از جراحات جنگ تحمیلی را تحمل کرد و با مجاهدت در راه گسترش ارزش‌ها و آرمان‌های مقدس نظام و انقلاب، نام خود را در فرهنگ ایثار و شهادت جاودانه ساخت.

این شهید والامقام از خیل شهدایی است که عالمانه قدم در این راه نورانی نهاد و با بهره‌مندی از طراوت و نشاط سرچشمه همیشه جوشان جهاد و شهادت، به قله‌های رفیع افتخار و سربلندی نایل آمد، یقیناً ثمره تلاش و مجاهدت آن دلاور عرصه صبر و ایثار، برگ زرینی است که در پرونده آن جانباز شهید برای همیشه خواهد درخشید.

اینجانب ضمن تسلیت فقدان آن شهید عزیز به دوستان و همرزمان، مردم شهیدپرور سرخه و به ویژه خانواده محترم ایشان؛ از درگاه خداوند متعال برای آن سفر کرده علو درجات و همجواری با همرزمان شهیدش و برای عموم بازماندگان صبر و اجر مسألت دارم.

حسن روحانی

رییس‌ جمهوری اسلامی ایران

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه