English

جلسه هماهنگی سفر کاروان تدبیر و امید به استان کرمانشاه برگزار شد

رییس جمهوری در جلسه هماهنگی سفر کاروان تدبیر و امید به استان کرمانشاه، بر ضرورت تقویت بیش از پیش بخش خصوصی این استان و استفاده از ظرفیت های بالقوه آن برای ایجاد اشتغال پایدار، تاکید کرد.

جلسه هماهنگی سفر کاروان تدبیر و امید به استان کرمانشاه برگزار شد

به گزارش خبرگزاری موج، حسن روحانی رییس جمهوری روز دوشنبه در جلسه هماهنگی سفر کاروان تدبیر و امید به استان کرمانشاه، بر ضرورت تقویت بیش از پیش بخش خصوصی این استان و استفاده از ظرفیت های بالقوه آن برای ایجاد اشتغال پایدار، تاکید کرد.

در این نشست که عمده وزرا و معاونان آنان حضور داشتند، هر یک از وزرا گزارشی را از دستاوردها و عملکرد خود در استان کرمانشاه ارائه و طرحهای پیشنهادی حوزه فعالیت خود را برای اجرا در سال ۹۵ مطرح کردند.

در همین چارچوب، عمده طرح های عمرانی و فرهنگی استان کرمانشاه در این نشست بررسی و به تصویب رسید؛ طرح هایی که اجرای آنها می تواند به توسعه پایدار و متوازن این استان شتاب دهد.

این طرح ها که جزئیات آنها توسط رییس جمهوری و در جریان بیست و نهمین سفر استانی کاروان تدبیر و امید اعلام می شود، در حوزه های صنعتی و از جمله تقویت زیرساخت های شهرکهای صنعتی، بهداشت و درمان و تجهیز بیمارستانهای استان، انرژی و بویژه پتروشیمی، کشاورزی و گردشگری هستند.

رییس دفتر رییس جمهوری، رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور، معاون رییس جمهوری در امور اجرایی، معاونان سازمان محیط زیست و استاندار کرمانشاه و معاون وی، از دیگر شرکت کنندگان در این نشست بودند.

رییس جمهوری با هدف دیدار و گفت و گو با مردم کرمانشاه، اواخر تیرماه به این استان سفر می‌کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی