English

وزیر ارتباطات برای اجرای پروژه یکپارچه سازی نشانی پستی دستور صادر کرد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با تعیین مجری پروژه مدیریت سامانه یکپارچه نشانی پستی(GNAF)، ۵ دستور برای اجرای این پروژه صادر کرد.

وزیر ارتباطات برای اجرای پروژه یکپارچه سازی نشانی پستی دستور صادر کرد

به گزارش خبرگزاری موج، محمود واعظی در حکمی به مدیرعامل شرکت پست، اجرای ۵ اقدام را برای اجرای پروژه «جی نف» ضروری عنوان کرد.

۵ اقدام مورد نظر وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به شرح زیر است: ۱ - ظرف مدت یک هفته در چارچوب منشور پروژه مندرج در نظام یکپارچه پیشبرد و پایش اقتصاد مقاومتی، برنامه عملیاتی این طرح تهیه و پس از تایید به دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی ارائه شود. ۲ - برای تأمین منابع لازم برای اجرای پروژه در چارچوب اعتبارات، وظایف و اختیارات و مشارکت حداکثری بخش غیر دولتی کلیه اقدامات لازم به نحوی به عمل آید که پروژه طبق زمان بندی مصوب اجرا شود. ۳ - لازم است هر دو هفته یک بار به طور مستمر گزارش اقدامات به عمل آمده برای اجرای پروژه و عملکرد آن در چارچوب نظام یکپارچه پیشبرد و پایش اقتصاد مقاومتی وشاخص های مصوب ستاد اقتصاد مقاومتی به دبیرخانه ستاد گزارش شود. ۴ - برای تحقق همکاری های مشترک با سایر دستگاه ها، سازو کار لازم طراحی و اجرایی شود. ۵ - برای نظارت بر اجرا و حصول اطمینان از پیشرفت پروژه با دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی برای پایش اطلاعات و ارزیابی عملکرد همکاری لازم به عمل آید. در همین حال معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی و پشتیبانی وزارت ارتباطات، همکاری و هماهنگی های لازم را در اجرای بهتر وظایف، به عمل خواهد آورد. در این راستا وزیر ارتباطات در حکمی حسین مهری مدیرعامل شرکت پست را مجری پروژه مدیریت نشانی مکان محور و استعلامات میان دستگاهی اماکن(GNAF) کرد. در متن این حکم آمده است: «بر اساس مصوبه جلسه مورخ ۱۶/۱ / ۱۳۹۵(هجدهمین جلسه) ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی، به استناد مفاد مصوبه شماره ۸۵۰۰۱ / ت ۵۲۴۴۲ ه مورخ ۳۱/۶ / ۱۳۹۴ هیات وزیران و در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری در سال ۱۳۹۵ که توسط معظم له به عنوان سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نامگذاری شده است، جنابعالی به عنوان مجری پروژه مدیریت نشانی مکان محور و استعلامات میان دستگاهی اماکن(GNAF) منصوب می شوید.» کت پست محمود واعظی وزارت ارتباطات و ف
آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه