English

تحقق دولت الکترونیک در ادارات از مهم‌ترین روش‌های مبارزه با فساد اداری است

عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت استقرار سامانه‌های الکترونیکی در ادارات دولتی سمنان، دولت الکترونیک را کارآمدترین روش برای مبارزه با فساد اداری دانست.

تحقق دولت الکترونیک در ادارات از مهم‌ترین روش‌های مبارزه با فساد اداری است

غلامرضا کاتب عصر امروز در دیدار با مدیرکل گمرک استان سمنان که در دفتر نماینده مردم شهرستان‌های گرمسار و آردان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: استقرار سامانه‌های الکترونیکی و تحقق دولت الکترونیک در ادارات دولتی، یکی از مهم‌ترین و کارآمدترین روش‌های مبارزه با هرگونه فساد اداری، تضییع حقوق دولت، رانت و ارتشا است.

وی الکترونیکی شدن همه رویه‌ها و تشریفات و امور، در تمام زمینه‌ها را یکی از مهم‌ترین اقدامات در مسیر توسعه کشور دانست و افزود: گمرک کل کشور و نیز گمرک استان سمنان در این زمینه عملکرد مطلوبی داشته‌اند.

نماینده مردم شهرستان‌‌های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر لزوم حذف کاغذ از فرآیندهای اداری به‌منظور کاهش هزینه‌‌ها و افزایش شفافیت در ارائه خدمات از سوی نهادهای دولتی به مردم تصریح کرد: تا زمانی که روش‌های سنتی و کاغذبازی‌ها و ارتباطات ارباب‌رجوع و کارمند برقرار باشد؛ همچنان تضییع حقوق حقه دولت و ملت نیز ادامه می‌یابد.

کاتب با اشاره به در دست احداثبودن منطقه ویژه اقتصادی گرمسار تصریح کرد: مسئولان ذی‌ربط به‌ویژه گمرک استان سمنان باید برای ایجاد منطقه ویژه اقتصادی گرمسار و استقرار زیرساخت‌های لازم مانند نمایندگی گمرک در آن همکاری کنند.

وی با اشاره به موقعیت جغرافیایی شهرستان گرمسار و اهمیت وجود صنایع مهم در این شهرستان و نیز فاصله اندک آن با پایتخت خاطرنشان کرد: گرمسار ظرفیت تحولات بزرگی در عرصه صنعت و تجارت را در آینده دارد.

عضو مجمع نمایندگان استان سمنان با تأکید بر لزوم تسهیل در تجارت و بهبود فضای کسب‌وکار و نیز رفع مشکلات معیشتی مردم استان سمنان بیان کرد: همه سازمان‌ها و نهادهای مربوطه در استان سمنان باید در مسیر توسعه اقتصادی این استان حرکت کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی