English

حسابرسی زیست محیطی در برنامه ششم توسعه بگنجد

رئیس مجلس شورای اسلامی خطاب به رئیس سازمان محیط زیست، ‌تأکید کرد: بند ۱۰ سیاست‌های کلی ابلاغی مقام معظم رهبری در خصوص استقرار حسابرسی زیست محیطی مطالب بسیار مهمی را مورد تأکید قرار داده است و لازم است که در برنامه ششم توسعه کار تقویت شود.

حسابرسی زیست محیطی در برنامه ششم توسعه بگنجد

به گزارش خبرگزاری موج، علی لاریجانی پس از گزارش معصومه ابتکار، رئیس سازمان محیط زیست کشور با تشکر از گزارش وی، کمیسیون آب و کشاورزی مجلس را مأمور تشکیل کارگروه مشترکی با دولت کرد و گفت: خانم ابتکار نیز این موضوع را پیگیر باشند تا اگر قوانین احتیاج به اصلاح یا تصویب قواین جدید است از طریق این کارگروه انجام شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی همچنین در مأموریتی دیگر از کمیسیون کشاورزی مجلس، خواست: لایحه قانون هوای پاک را بار دیگر در مجلس مورد رسیدگی و تصویب قرار دهد.

لاریجانی دیپلماسی محیط زیست را مورد اشاره قرار داد و افزود: خوب است با کمک دکتر ظریف و وزارت امور خارجه و همکاری سازمان محیط زیست، دیپلماسی محیط زیست به ویژه برای کنترل ریزگردها که استان‌های زیادی را درگیر خود کرده است با شدت بیشتری مورد توجه دولت قرار بگیرد.

نماینده مردم قم خواستار بهره‌برداری اقتصادی از پدیده زباله‌ها به ویژه در استان‌های شمالی شد و خواستار حمایت جدی سازمان حفاظت محیط زیست برای بهره‌برداری از زباله‌ها و تبدیل زباله به انرژی و کود شد.

لاریجانی در پایان خواستار تدوین پهنه جغرافیای محیط زیست توسط سازمان محیط زیست شد و تأکید کرد: با تدوین پهنه جغرافیایی محیط زیست سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف به ویژه در زمینه کشاورزی و صنعت مناسب‌تر انجام خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه