English

مقیمی: از تمام وقت باقی مانده تا پایان دولت برای خدمت به مردم استفاده کنیم

معاون سیاسی وزیر کشور گفت: با توجه به این‌که تا پایان کار دولت یازدهم فرصت چندانی باقی نمانده باید از تمام وقت‌مان به منظور خدمت به مردم استفاده کنیم.

به گزارش خبرگزاری موج، محمد حسین مقیمی در آیین تودیع و معارفه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی اظهار کرد: وقتی در این جلسات خصوصیات مدیران مطرح شده و به سوابق ارزشمند کاری و علمی آنان اشاره می‌شود، به سایرین یادآوری می‌کند که ما نیز مانند این افراد طوری تلاش کنیم تا در زمان مقرر با اطمینان از عملکرد خویش مسئولیت خود را ترک کنیم.

وی حوزه معاونت سیاسی استانداری را حوزه خاصی تلقی کرد و ادامه داد: معاونت این حوزه باید در ۳ بخش زیربنایی سیاسی، امنیتی و اجتماعی به استاندار کمک کند. این ۳ حوزه خود بخش‌های دیگری را نیز در بر می‌گیرد. امروز دکتر صادقی در شرایطی مسئولیت خود را ترک می‌کند که همگان قلبا از عملکرد وی تقدیر و تشکر می‌کنند. موفقیت صادقی در حوزه معاونت سیاسی مرهون همکاری تمام مدیران در بخش‌های دیگر است. ضرورت و تاکید وزارت کشور برای ماندن وی در این سمت بود اما صادقی به دلیل دوری از خانواده و برخی مشکلات دیگر خواهان ترک این سمت شده بود که با این درخواست از جانب وزیر کشور موافقت شد.
وی تاکید کرد: با توجه به این‌که تا پایان کار دولت یازدهم فرصت چندانی باقی نمانده، باید دکتر حسینی در انجام مسئولیت جدید یاری شود.
آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه