English

توان بخش خصوصی در اقتصاد مقاومتی باید در نظر گرفته شد

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان گلستان گفت: در سیاست گذاری اقتصاد مقاومتی باید بخش خصوصی هم لحاظ شود و در واقع اقتصاد مقاومتی باید از دل مردم بیرون بیاید.

توان بخش خصوصی در اقتصاد مقاومتی باید در نظر گرفته شد

به گزارش خبرگزاری موج، رمضان بهرامی شامگاه یکشنبه در نشست با مدیران، فعالان اقتصادی و برگزیدگان استان گلستان که با حضور وزیر کشور در استانداری گلستان برگزار شد، اظهار کرد: دولت تدبیر و امید آرامش خوبی بر فضای اقتصادی کشور حاکم کرده و در حوزه کسب و کار سال خوبی را سپری کرده ایم.

وی افزود: وزارت کشور نیز نگاه خوبی به حوزه اقتصادی دارد و استاندار گلستان این فضا را به وجود آورده که فعالیت های خوبی انجام دهیم.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان گلستان تصریح کرد: تمامی مسئولان همسو شده اند و این ارتباطات باید تنگاتنگ شود تا فضای خوبی برای فعالان اقتصادی فراهم آوریم.

بهرامی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی باید از بدنه دولت شروع شود، گفت: فشار بر حوزه تولید به تنهایی نمی تواند اقتصاد مقاومتی را محقق کند، بلکه باید پوست اندازی جدیدی در حوزه اقتصادی کشور ایجاد شود.

وی یادآور شد: در سیاست گذاری اقتصاد مقاومتی باید بخش خصوصی هم لحاظ شود و در واقع اقتصاد مقاومتی باید از دل مردم بیرون بیاید.

وی با بیان اینکه باید بر مصرف تولیدات داخلی تعصب داشته باشیم، خاطرنشان کرد: مصرف تولیدات داخلی کمک بزرگی به اقتصاد کشور خواهد کرد، البته تولید کالای با کیفیت داخلی نباید نادیده گرفته شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه