English

وزرای دولت مدافع سیاست های رئیس جمهور نیستند

مشاور پارلمانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با انتقاد از عملکرد وزرای دولت عنوان کرد: وزرای کابینه باید از سیاست های دولت در مقابل هجمه ها دفاع کنند.

وزرای دولت مدافع سیاست های رئیس جمهور نیستند

به گزارش خبرگزاری موج، حجت الاسلام قدرت الله علیخانی شنبه شب در همایش ارمغان اعتدال که با حضور معاون حقوقی رئیس جمهور در قزوین برگزار شد با گرامیداشت هفته دولت خاطر نشان کرد: رجایی و باهنر افتخار ایران اسلامی هستند و افرادی که از نزدیک با آنها آشنایی داشتند می دانند این افراد بر ریاست غلبه کردند.

علیخانی با اشاره به بخشی از زندگی نامه شهید رجایی و باهنر عنوان کرد: شهید رجایی و شهید باهنر مورد اعتماد حضرت امام و ملت ما بودند که نهایتا به دست منافقین به شهادت رسیدند، و همین نحوه شهادت نشان از میزان محبوبیت آنها در بین مردم است.

وی با اشاره به برنامه سفرهای استانی ریاست جمهوری اظهار داشت: استان قزوین استانی صنعتی و کشاورزی است که در حال حاضر مشکلات زیادی دارد و امیدواریم سفر ریاست جمهوری به استان قزوین بتواند منشا خیر و برکات برای این استان باشد.

علیخانی خطاب به معاون حقوقی رئیس جمهور خاطر نشان کرد: مردم استان قزوین جزو استان های برتر در انتخاب آقای روحانی بوده اند، بنابراین از رئیس جمهور منتخب خود انتظار دارند سفر به این استان را در اولویت برنامه های خود قرار دهد این در حالی است که در آخرین روزهای دولت آقای روحانی در دوره اول قرار داریم ولی تاکنون ایشان سفری به قزوین نداشته اند.

مشاور پارلمانی رئیس جمهور گفت: استان قزوین بیش از ۹۰۰ روستا را در خود جای داده است که بخش قابل توجهی از آن روستاهای محروم هستند و نیاز به مساعدت های مالی شخص رئیس جمهور برای خدمت رسانی هرچه بیشتر و بهتر به این روستاها داریم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه