English

کارخانجات شرکت‌های آریاترانسفوی شرق به بهره‌برداری رسید

با حضور معاون اول رئیس جمهور کارخانجات آریاترانسفو شامل شرکت آریاترانسفوی شرق و شرکت آریاترانسفوی قدرت به بهره برداری رسید.

کارخانجات شرکت‌های آریاترانسفوی شرق به بهره‌برداری رسید

به گزارش خبرگزاری موج، اسحاق جهانگیری پیش از ظهر امروز(پنج شنبه) در جریان سفر به استان سمنان، با حضور در شهرستان شهمیرزاد، کارخانجات آریاترانسفو، بزرگترین مجموعه ترانسفورماتورسازی خاورمیانه را افتتاح و از بخش‌های مختلف آن بازدید کرد.

معاون اول رئیس جمهور همچنین با توضیحات وزیر صنعت، معدن و تجارت و مسئولین این کارخانه، در جریان جزئیات این پروژه و ظرفیت تولید آن قرار گرفت.

کارخانجات آریاترانسفو بزرگترین مجموعه ترانسفورماتورسازی خاورمیانه هستند که در زمینه طراحی و تولید انواع ترانسفورماتور توزیع و پست پیش ساخته تا توان ۴ هزار کیلوولت آمپر و ولتاژ ۳۶ کیلوولت فعالیت دارند.

این کارخانجات به منظور تولید انواع ترانسفورماتورهای توزیع روغنی، خشک رزینی، فوق توزیع، قدرت و پست های پیش ساخته در میان رشته کوه های البرز جنوبی و در شهرک صنعتی شهمیرزاد به بهره برداری رسیده اند.

تنوع تولیدات، تلفات کم، راندمان بالا، مشخصات فنی و کیفیت قابل رقابت با سازندگان برتر این صنعت در جهان از جمله ویژگی های بارز محصولات تولیدی این کارخانجات محسوب می گردد.

سرمایه گذاری انجام شده برای احداثاین کارخانجات توسط بخش خصوصی صورت گرفته است و با راه اندازی آن ۱۵۰۰ فرصت شغلی به صورت مستقیم ایجاد شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه