English

مردم محور اصلی اقتصاد مقاومتی هستند

وزیر کشور گفت: تلاش دولت بر این است که با حمایت از سیاست‌های ابلاغی رهبری، مسیر اقتصاد مقاومتی را پیش ببرد.

مردم محور اصلی اقتصاد مقاومتی هستند
به گزارش خبرگزاری موج، عبدالرضا رحمانی‌فضلی روز پنجشنبه در جمع نخبگان، علما، سران و بزرگان قوم ترکمن که در حوزه علمیه شهرستان گمیشان برگزار شد، گفت: رهبر انقلاب دستور دادند که باید اقتصاد مقاومتی را پیش ببریم.
وی افزود: در طول یکسال گذشته توانسته‌ایم در حوزه‌های اشتغال، رفع مشکلات کارخانجات، ایجاد طرح‌های جدید و سرمایه‌گذاری خارجی، مسیر را برای عملی کردن اقتصاد مقاومتی فراهم کنیم.

رحمانی فضلی با تاکید بر اینکه «مردم محور اصلی اقتصاد مقاومتی هستند و ما نباید فقط به طرح‌های دولتی تاکید کنیم»، گفت: وزارت کشور از هر طرح یا سرمایه‌گذاری فردی، جمعی و یا تعاونی در راستای اقتصاد مقاومتی حمایت می‌کند.

وزیر کشور با بیان اینکه «مردم باید از آثار اقتصاد مقاومتی بهره‌مند شوند»، گفت: استانداران و مدیران استانی عدالت را در اقتصاد مقاومتی رعایت کنند.

رحمانی‌فضلی تاکید کرد: ما باید الگوی مناسبی را در حوزه اقتصادی به دنیا ارائه کنیم و امنیت و اقتدارمان را تقویت کنیم و اقتصاد مقاومتی می‌توان چنین کاری را انجام دهد.

وزیر کشور گفت: خدا را سپاسگزاریم که توفیق زندگی در جمهوری اسلامی ایران را به ما اعطا کرده تا برای اعتلای ارزش‌های دینی، اعتقادات دینی و مشخص کردن مسیر برای آنکه همه دل‌ها و قلب‌ها به نورانیت دین اسلام متمایل شود، گام برداریم.

رحمانی فضلی افزود: دولت برخاسته از رای مردم است و دولت‌ها تجلی اراده رای مردم هستند، صاحبان واقعی دولت مردم هستند که دولت ها را می سازند و باید هفته دولت را به مردم تبریک گفت.

وزیر کشور گفت: امروز پس از ۳۸ سال از انقلاب اسلامی با همه مخالفت‌ها و دشمنی‌ها و توطئه‌ها، با مقاومت، استقامت و همراهی مردم شاهد آن هستیم که به رغم ناامنی ها و ناپایداری ها در خاورمیانه، جمهوری اسلامی ایران مرکز امنیت، صلح و ثبات است.

رحمانی‌فضلی افزود به لطف خدا توانستیم با همه تحریم ها و فشارهایی که آمریکا و دشمنان بر ما وارد می کنند، با مقاومت مردم، مسیر رفع تحریم ها و مذاکره و گفت‌وگو را با هدایت رهبر انقلاب و تدابیر رئیس جمهور به گونه‌ای پیش ببریم که دنیا امروز حقانیت ما را قبول کرده و پذیرفته است ایران می‌تواند فعالیت هسته‌ای خود را داشته باشد، آزادانه تجارت کند و نفت بفروشد و با دنیا وارد تجارت و سرمایه‌گذاری شود.

وزیر کشور گفت: همه فشارها در این جهت بود که ما تسلیم شویم، اما به لطف خدا توانستیم این عزت برای مردم خودمان داشته باشیم و دشمن را وادار به پذیرش کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی