English

استاندار اصفهان خبر داد:

افزایش اعتبارات دولتی در استان اصفهان

استاندار اصفهان گفت: امسال اعتبارات جاری ۳۸ درصد و اعتبارات عمرانی استان اصفهان ۵۱ درصد نسبت به سال قبل افزایش پیدا کرده است.

افزایش اعتبارات دولتی  در استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، زرگرپور در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: سال 95 در زمینه ارتباطات جاری دستگاه های دولتی 107 درصد اعتبارات جاری و 100 درصد اعتبارات عمرانی محقق شد که این میزان در سال جاری با افزایش 38 و 51 درصدی همراه بوده است.

وی با اشاره به افزایش سرمایه گذاری خارجی در اصفهان بعد از اجرای برجام بیان داشت: بعد از برجام 120 هیئت سرمایه گذاری خارجی به اصفهان آمدند که در مجموع 3 و نیم میلیارد یورو حجم سرمایه گذاری خارجی در استان داشته ایم و هم اکنون 109 طرح با سرمایه 9 میلیارد یورو آماده ارائه به سرمایه گذاران خارجی داریم.

مقام ارشد استان گفت: در طرح های مشارکتی که از ابتدای امثال شروع کردیم، در دو طرح کنار گذر شرق و کنار گذر غرب در مجموع 5هزار میلیارد دلار اعتبار سرمایه گذاری از طریق مشارکت بخش خصوصی به استان وارد شد.

زرگرپور با اشاره به اینکه منابع درآمدی جدیدی را در پایان سال 95 بدست اوردیم افزود: 1600 میلیارد ریال در بخش شهرداری منابع گرفتیم که تنها 1500 میلیارد ریال آن مربوط به مترو اصفهان بود، در بخش حوادث غیر مترقبه 1200 میلیاد ریال و در حوزه طرح های ابرسانی 1500 میلیارد ریال اعتبار دریافت کردیم که این اعتبارات علاوه بر اعتبارات استانی مصوب شده، بود.

وی در ادامه به مشکلات اقتصادی استان و راهکارهای دولت در این خصوص اشاره کرد و افزود: در ارتباط با حل مشکل رکود، دولت سه برنامه را تدوین نمود که دو برنامه در سال گذشته به اجرا در آمد و یک برنامه نیز در حال ابلاغ است.

استاندار اصفهان افزود: با توجه به اینکه اصفهان صنعتی ترین استان کشور است مقوله رکود و کارگری نیز در این استان بیشتر خواهد بود.

وی به تشکیل کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید اشاره کرد و افزود: در این کارگروه بدون اینکه تسهیلاتی پرداخت شود مشکلات واحدهای صنعتی در بخش های بیمه، کارگری، مالیات و... مورد بررسی قرار گرفت که با این برنامه ها ۳۴ هزار فرصت شغلی تثبیت گردید.

زرگرپور اظهار داشت: از ابتدای امسال طرح توسعه ی اشتغال پایدار ابلاغ گردید که ۱.۵ میلیارد تومان از صندوق توسعه ی ملی به این بخش اختصاص یافته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه