English

کیوسک‌های قدیمی تلفن به WiFi مجهز می‌شوند

شرکت Linksys بخشی از شرکت عظیم تولید کننده تجهیزات پیشرفته شبکه به نام Cisco است که در برنامه جدید خود قصد دارد کیوسک های قدیمی را به وای فای مجهز کند.

کیوسک‌های قدیمی تلفن به WiFi مجهز می‌شوند

به گزارش خبرگزاری موج،با روی کار آمدن تلفن های همراه، استفاده مردم از کیوسک های تلفن همگانی بسیار کم شده و در برخی نقاط نیز شاهد جمع آوری این کیوسک ها از سطح شهر بوده ایم.

کشورهای مختلف جهان، برای روی آوردن مردم به سمت این کیوسک ها، تلاش می کنند کیوسک هایی با ظاهری جدید و خلاقانه و در نوع خود پیشرفته تری را وارد شهر ها کنند تا شاید بتوانند مردم را به استفاده بیشتر از این دستگاه ها ترغیب کنند.
شرکت LinkSYS، در پی توافق با شهرداری نیویورک، در نظردارد در محل کیوسک‌های قدیمی تلفن و نیز مکان‌های دیگر، کیوسک‌های wifi نصب کند. با این کیوسک‌ها مردم می‌توانند به اینترنت با سرعت بالا از طریق wifi وصل شوند.
گفتنی است؛ شرکت Linksys بخشی از شرکت عظیم تولید کننده تجهیزات پیشرفته شبکه به نام Cisco می باشد که در زمینه تولید محصولات شبکه از قبیل اکسس پوئینت(Access Point) - مودم روتر وایرلس - کارت های شبکه وایرلس، سوئیچ، NAS و … فعالیت می نماید و محصولات آن در تمام دنیا برای حرفه ای ها شناخته شده است.
آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه