English

LG Display در بخش صفحه نمایش های تاشو سرمایه گذاری کرد

مدتی قبل در تک شات خواندید که شایعاتی مبنی بر اینکه سامسونگ قصد دارد در سال ۲۰۱۷ از یک اسمارت فون مجهز به صفحه نمایش تاشو رونمایی کند، در فضای مجازی منتشر شده است.

LG Display در بخش صفحه نمایش های تاشو سرمایه گذاری کرد

به گزارش خبرگزاری موج، حالا ما می دانیم که سامسونگ در حال کار روی این تکنولوژی ست و سال ۲۰۱۷ زمانی است که چنین دستگاهی رسماً عرضه می شود، اما اخیراً گزارشات حاکی از آنند که ال جی نیز وارد این حوزه خواهد شد. در ادامه خبر با ما همراه باشید. با توجه به رقابت شدید این دو شرکت، شنیدن چنین خبری دور از ذهن نبود و به نظر می رسد که ال جی نیز تا حدودی این خبر را تایید کرده است. LG Display اعلام کرد که این شرکت قصد دارد مبلغی معادل ۱٫۷۵ میلیارد دلار را در بخش صفحه نمایش های تاشوی OLED سرمایه گذاری کند. البته این نکته که چنین صفحه نمایش هایی چه کاربردی خواهند داشت هنوز مشخص نیست اما با توجه به شایعات و گمانه زنی های قبلی، به نظر می رسد که ال جی تصمیم گرفته اسمارت فون های تاشو تولید کند. به گفته دکتر Sang-Beom Han، مدیر عامل و نایب رئیس LG Display:

الگوی تغییر به صفحه نمایش های OLED نشانگر یک چالش و یک فرصت در صنعت صفحه نمایش هاست. LG Display مصمم شده تا به یکی از پیشگامان بازار رو به رشد صفحه نمایش های OLED تبدیل شود این مهم با سرمایه گذاری های به موقع و به حداکثر رساندن بهره وری امکان پذیر است.

همچنین LG Display صفحه نمایش های سایر مشتریان مانند اپل را نیز تامین می کند. بنابراین احتمال دارد که سرمایه گذاری های اخیر ال جی برای سرعت بخشیدن به خط تولید انجام شده باشد تا این شرکت از پس تقاضای گسترده مشتریان بربیاید. اما این فرضیه هم هنوز به اثبات نرسیده و ما همچنان باید منتظر باشیم و ببینیم واقعیت چیست؟ در همین حین نزدیک ترین محصولی که می تواند به صفحه نمایش های تاشوی ال جی مرتبط باشد همان سری اسمارت فون های ال جی G Flex است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه