English

تعدادی از وصله‌های امنیتی توسط اوراکل عرضه می شود

از جمله برنامه‌ها و نرم‌افزارهایی که اوراکل وصله‌هایی برای آنها عرضه کرده است می‌توان به Siebel CRM، JD Edwards، PeopleSoft، E - Business Suite، Supply Chain اشاره کرد.

تعدادی از وصله‌های امنیتی توسط اوراکل عرضه می شود

به گزارش خبرگزاری موج، برخی از این حفره‌های امنیتی به مهاجمان امکان می‌دهند از راه دور به رایانه‌های افراد قربانی نفوذ کرده و ضمن اجرای کدهای مخرب کنترل آنها را در دست بگیرند.

این وصله مربوط به جولای سال ۲۰۱۶ حاوی ۲۷۶ وصله به‌روزرسان برای حل مشکلات امنیتی است که رکورد قبلی؛ یعنی عرضه ۲۴۸ وصله امنیتی در ژانویه سال ۲۴۸ را شکسته است. ۱۳ مورد از این به روزرسانی‌های امنیتی مربوط به برنامه مشهور جاواست و ۹ تای آنها بسیار مهم است. اوراکل هشدار داده که عدم رفع این مشکلات اجرای کدهای مخرب را روی رایانه‌های افراد قربانی ممکن می‌کند. اما در این مجموعه بیشترین وصله‌ها مربوط به Fusion Middleware و مجموعه محصولات Sun Systems است که برای هر یک به ترتیب ۳۹ و ۳۴ وصله امنیتی عرضه شده است. از جمله دیگر برنامه‌ها و نرم‌افزارهایی که وصله‌هایی برای آنها عرضه شده می‌توان به Siebel CRM، JD Edwards، PeopleSoft، E - Business Suite، Supply Chain اشاره کرد. برای پایگاه داده مشهور MySQL هم ۲۲ وصله امنیتی و برای پایگاه داده اوراکل هم ۹ وصله امنیتی عرضه شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه