English

«ویندوز ۱۰» عامل کاهش خرید رایانه‌های شخصی شد

به روز رسانی رایگان رایانه‌های شخصی به ویندوز ۱۰ یکی از عوامل اصلی کاهش خرید این رایانه ها دانسته شده است؛ زیرا برای این کار خرید سخت افزارهای تازه ضرورتی ندارد.

«ویندوز ۱۰» عامل کاهش خرید رایانه‌های شخصی شد
به گزارش خبرگزاری موج، به روز رسانی رایگان رایانه‌های شخصی به ویندوز ۱۰ یکی از عوامل اصلی کاهش خرید این رایانه ها دانسته شده است؛ زیرا برای این کار خرید سخت افزارهای تازه ضرورتی ندارد.یافته‌های موسسه تحقیقاتی آی دی سی نشان می‌دهد، میزان عرضه رایانه های شخصی در جهان هر سال ۷٫۳ درصد کاهش می یابد. همچنین رشد این بازار در سال ۲۰۱۶ دو درصد کمتر از میزان پیش بینی شده است.
ادعای آی دی سی در مورد نقش منفی ویندوز ۱۰ بر بازار رایانه های شخصی در حالی مطرح می شود که اچ پی در بررسی‌های خود به نتیجه معکوسی رسیده و مدعی شده بود عرضه ویندوز ۱۰ باعثشده بسیاری از کاربران برای خرید رایانه های شخصی جدید اقدام کنند.
پیش از این انتظار می رفت شرکت های تجاری هم برای استفاده از ویندوز ۱۰ رایانه‌های شخصی جدیدی خریداری کنند. اما این پیش بینی هم در عمل محقق نشده است. عرضه تبلت هایی با صفحه کلید مجزا که قابل تبدیل شدن به نوت بوک هستند نیز چالش دیگری برای بازار رایانه‌های شخصی است.
آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه