English

درآمد میلیونی که لاین از فروش استیکرها دارد + تصاویر

شاید برای همه ما جالب باشد که نرم افزار پیام رسان لاین به شکل سالیانه درآمدی بالغ بر ۲۷۰ میلیون دلار از فروش این استیکرها دارد.

درآمد میلیونی که لاین از فروش استیکرها دارد + تصاویر

به گزارش خبرگزاری موج، بر اساس داده های آماری که از نرم افزار پیام رسان لاین منتشر شده است، این نرم افزار ژاپنی به شکل متوسط ماهیانه بیش از ۲۰ میلون دلار از فروش استیکرهایی که بهای ۱ تا ۲ دلار برای ست های ۱۲ تا ۱۸ تایی درآمد دارد.

بدون هیچ تعجبی باید گفت که نرم افزار لاین جزو نرم افزارهای پیشرو در استفاده از استیکرها بوده است. طرح های گرافیکی جالب تر از ایموجی که امروزه به بخش مهمی از نرم افزارهای پیام رسان تبدیل شده است. اما در سال ۲۰۱۵ درآمد کلان ۲۷ میلیون دلاری از این استیکرها که بیش از ۳۸ درصد نسبت به سال ۲۰۱۴ رشد نیز داشته، نصیب لاین شده است.

رقم این درآمد از آن روی حائز اهمیت است که نرم افزار لاین بیش از همه در ژاپن مورد استفاده است و بیش از ۹۰ درصد درآمد آن وابسته به کاربران ژاپنی است. لاین اشاره کرده است که کاربران این نرم افزار به شکل متوسط هر روزه بیش از ۳۸۹ میلیون استیکر را ارسال میکنند که حدود ۹ درصد از کل پیام هایی است که روزانه بر روی این نرم افزار ارسال میشود.

اما استیکرها تنها منبع درآمد شگفت انگیز لاین نیستند. همین استیکرها نمونه های خارج از گوشی هوشمند را نیز در قالب عروسک دارند که درآمد لاین در سال ۲۰۱۵ از فروش این عروسک ها برابر با حدود ۱۹ میلیون دلار بوده است. دو برابر میازن فروش این اجناس در سال ۲۰۱۴٫

روی هم رفته استیکرها و عروسک های آنها تقریبا یک سوم از درآمد نرم افزار لاین را شکل میدهند و در عین حال کمک زیادی به این نرم افزار کرده اند تا مخاطبان خود را در سراسر دنیا جذب کند. لاین اکنون تبدیل به یک برند قدرتمند در میان نرم افزارهای پیام رسان شده است که میتواند بخش مهمی از بازار آسیا – یعنی جایی که اکنون اکثر مخاطبان ۲۱۵ میلیون نفری خود را از آن دارد – را در اختیار خود بگیرد. در نهایت این که این نرم افزار بخش عمده ای از درآمد خود را مدیون تبلیغات متمرکز و بازی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر