English

۶ مرداد آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره بین‌المللی فارابی است

دبیرخانه هشتمین جشنواره بین‌المللی فارابی با تمدید مهلت ثبت آثار در سامانه الکترونیکی جشنواره، آخرین زمان ثبت آثار داخلی را ۶ مرداد ماه اعلام کرد.

۶ مرداد آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره بین‌المللی فارابی است

به گزارش خبرگزاری موج، دبیرخانه دبیرخانه هشتمین جشنواره بین‌المللی فارابی به دلیل تماس‌های علاقه‌مندان به ثبت و ارسال آثار، یک هفته زمان ثبت اثر در سامانه الکترونیکی این جشنواره را تمدید کرد و این مدت قابل تمدید مجدد نیست.

تمامی پژوهشگران حوزه علوم انسانی و اسلامی تنها تا پایان روز چهارشنبه ۶ مرداد ماه جاری فرصت دارند، آثار خود را شامل گزارش نهایی پژوهش، پایان‌نامه و کتاب که در چهار سال گذشته(از ابتدای فروردین ۱۳۹۱ تا پایان اسفند ۱۳۹۴) انجام شده است، در سایت این جشنواره ثبت کنند. تاکنون ۲ هزار و ۲۲۳ اثر در سامانه جشنواره هشتم فارابی به ثبت رسیده است.

۳۱ تیرماه جاری آخرین مهلت ثبت آثار بخش داخلی شرکت کنندگان هشتیمن دوره جشنواره بین المللی فارابی در سامانه الکترونیک این جشنواره ولی فرصت برای ثبت آثار در بخش خارجی برای نویسندگان خارجی باقی است.

موضوع جشنواره بین‌المللی فارابی که همزمان با هفته پژوهش برگزار می‌شود، تحقیقات حوزه علوم انسانی و اسلامی است از این رو آثاری در جشنواره پذیرش، ثبت، بررسی، ارزیابی و معرفی می‌شوند که واجد ویژگی «اثر پژوهشی» باشند.

در کنار حوزه «آثار پژوهشی»، به آثار برجسته در حوزه‌های تصحیح متون تاریخی، ادبی، فلسفی، نظریه‌پردازی و نقادی، ترجمه یا مترجم برتر و تاثیرگذار در حوزه اهداف جشنواره، پیشکسوت علوم انسانی، شخصیت‌های پیشرو در حوزه علوم انسانی، انجمن علمی برتر و فصلنامه‌ علمی پژوهشی برتر نیز جوائزی اهدا خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه