English

ارتش آمریکا به خاطر ضعف عملکرد و امنیت، اندروید را با آیفون ۶ اس جایگزین می کند

فرماندهی عملیات های ویژه ارتش ایالات متحده آمریکا قرار است گوشی های اندروید را کنار بگذارد و به استفاده از آیفون روی آورد. قبل از این ارتش آمریکا به همه سربازان خود بسته تاکتیکی اندروید که شامل یک نمونه از گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی نوت بوده است ارائه میکرد. اما بسته جدید تاکتیکی مبتنی بر آیفون و شامل آیفون ۶ اس است.

ارتش آمریکا به خاطر ضعف عملکرد و امنیت، اندروید را با آیفون ۶ اس جایگزین می کند

به گزارش خبرگزاری موج، منابع خبری اعلام کرده اند که این تصمیم بیش از همه به این دلیل است که گوشی های اندروید و تجهیزات اندرویدی به شکل مداوم با مشکلات عملکرد و فریز شدن مواجه هستند و برای استفاده باید اقدام بهResetنمودن آنها کرد. اما ارتش آمریکا به نظر گوشی های آیفون را سریع تر و عملیاتی تر ارزیابی کرده است.

همچنین این منابع با اشاره به قابلیت های پردازش گرافیکی بهتر در آیفون اشاره کرده اند که گوشی های اندرویدی در این زمینه با برخی از نرم افزارهای نظامی نیازمند قابلیتSplit - Screenمشکل دارند. بر این اساس که اعلام شده: وقتی از گوشی های اندروید برای اجرای نرم افزارهایSplit - Screenاستفاده می شود آنها معمولا هنگ می کنند و باید آنها را مجددا راه اندازی کرد. این امر منجر به از دست رفتن زمان می شود.

البته این برای اولین بار نیست که ارتش آمریکا اقدام به استفاده از یکی از محصولات شرکت اپل برای سربازان خود می کند. در سال ۲۰۱۰ آمریکا اقدام به در اختیار گذاشتن آیپد برای سربازان مستقر در عراق و افغانستان کرده بود که مجهز به ماژول های ترجمه از زبان های عربی، کردی، دری و پشتو بوده.

نکته جالب این است که اگر ارتش ایالات متحده در حال کنار گذاشتن گوشی گلکسی نوت کلاسیک سامسونگ باشد که در سال ۲۰۱۰ عرضه شده، در نتیجه این جایگزینی کاملا منطقی است. زیرا آیفون ۶ اس به مراتب سریع تر از این هوشمند تقریبا قدیمی است. اما اگر این تغییر در مورد گلکسی نوت های جدید سامسونگ باشد، یک اتفاق جالب است که باید منتظر جزئیات بیشتر در مورد آن باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه