English

مایکروسافت و بوئینگ برای تحول در صنعت هوانوردی همکاری می کنند

به لطف همکاری که قرار است میان شرکت بوئینگ و مایکروسافت صورت بگیرد، به زودی کورتانا دستیار مجهز به هوش مصنوعی مایکروسافت راه خود را در آسمان ها پیدا خواهد کرد.

مایکروسافت و بوئینگ برای تحول در صنعت هوانوردی همکاری می کنند

به گزارش خبرگزاری موج، امروز مایکروسافت و بوئینگ خبر از یک همکاری استراتژیک میان خود داده اند که بر اساس آن قرار است کل کسب و کار نرم افزاری و دیجیتالی بوئینگ بر روی پلتفرم آژور مایکروسافت متمرکز شود. یکی از مقامات مایکروسافت در این باره گرفته است: تمرکز تمرکز نرم افزارهای دیجیتال هوانوردی بوئینگ بر روی پلتفرم آژور به این شرکت اجازه تجزیه و تحلیل حجم عظیمی از داده های به دست آمده از منابع مختلف را میدهد که نهایتا منجر به ارائه خدمات بهتری از سوی بوئینگ به خطوط هوایی که از خدمات این شرکت استفاده میکنند خواهد شد.

وی گفته است: بوئینگ میتواند از قابلیت های هوشمند کورتانا برای کمک به اپراتورهای خطوط هوایی در راستای مدیریت بهتر و موثرتر، برنامه ریزی برای فروش بلیط ها و پرواز خلبان ها و همچنین زمانبندی برای امور تعمیر و نگه داری در راستای کاهش زمان تاخیر پروازها استفاده کنند.

این به معنی آن است که همکاری این دو شرکت در حال حاضر تنها در یک مسیر ابتدایی قرار دارد و بیش از همه متمرکز بر تسهیل روند امور در آینده نزدیک است. در واقع بیش از همه این پروژه شامل تجزیه و تحلیل حجم عظیمی از داده ها در راستای از بین بردن اتلاف وقت روندهای چندگانه برای انجام امور است.

تصور کنید که قابلیت های کورتانای مایکروسافت به سادگی بتواند اعلام کند که چه هواپیمایی به کدام نوع از تعمیرات و نگه داری و در چه زمانی نیازمند است، چه تعداد خدمه پروازی در چه زمانی مهیا است، میزان حمل محموله های باری و مسافری برای هر هواپیما چقدر است و مانند آن. در نتیجه همه اینها داده های عظیمی که گاه انجام پردازش بر روی آنها نیازمند زمان بسیار زیاد و تمرکز بالایی است همگی به شکل خودکار و در کوتاه ترین زمان ممکن صورت خواهد گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه