English

اجلاس فعالان صنایع الکترونیک کشور برگزار می‌شود

اجلاس فعالان صنایع الکترونیک کشور با شعار «صنایع الکترونیک، پیشران اقتصاد دانش‌بنیان» توسط صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک(صحا) برگزار می‌شود.

اجلاس فعالان صنایع الکترونیک کشور برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج، اجلاس فعالان صنایع الکترونیک کشور ۱۹ مردادماه امسال به همت صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک(صحا) وابسته به وزارت صنعت، معدن و تجارت برپا خواهد شد.

توسعه اقتصاد دانش‌بنیان از رهگذر فناوری‌های پیشرفته، تبیین مهم‌ترین سیاست‌های راهبردی در توسعه فناوری‌های پیشرفته در کشور و جهت‌گیری‌های راهبردی و پیامدهای آن در حوزه‌های سازوکارهای حمایت غیرمستقیم با تاکید بر مدل‌های تامین مالی صنایع پیشرفته، لزوم نفوذ فناوری پیشرفته در بنگاه‌های بزرگ و نقش آنها در توسعه شرکت‌های نوپا و همکاری بین‌المللی و یادگیری فناوری در دوران پساتحریم از جمله اهداف همایش به شمار می‌رود.

مخاطبان اجلاس فعالان صنایع الکترونیک کشور را شرکت‌های فعال در صنعت الکترونیک و سیاست‌گذاران فعال در حوزه صنایع نوین و فناوری‌های پیشرفته و پژوهشگران عرصه صنایع الکترونیک تشکیل می‌دهند.

سازوکارهای حمایت غیرمستقیم با تاکید بر مدل‌های تامین مالی صنایع پیشرفته، لزوم نفوذ فناوری پیشرفته در بنگاه‌های بزرگ و نقش آنها در توسعه شرکت‌های نوپا و همکاری بین‌المللی و یادگیری فناوری در دوران پساتحریم عناوین سه نشست تخصصی همایش محسوب می‌شود که قرار است صبح و بعدازظهر سه‌شنبه، ۱۹ مردادماه با حضور مسوولان، مدیران و کارشناسان نهادها و انجمن‌های مرتبط در پژوهشگاه نیرو برگزار شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه