English

اولین مرکز تخصصی آموزشی نفت ایران و فرانسه راه‌اندازی می شود

نخستین مرکز مشترک تخصصی آموزشی ایران و فرانسه در حوزه نفت، در پی توافق پژوهشگاه صنعت نفت و موسسه پژوهشی نفت فرانسه راه اندازی می شود.

اولین مرکز تخصصی آموزشی نفت ایران و فرانسه راه‌اندازی می شود

به گزارش خبرگزاری موج، پژوهشگاه صنعت نفت و گروه بین‌المللی نفتی فرانسه (IFP Energies nouvelles ) قرار است در قالب توافق نامه در ۸ موضوع فناورانه شامل حوزه‌های مختلف بالادستی، پایین دستی و انرژی و محیط زیست همکاری خود را آغاز کنند.

همکاری طرف‌های ایرانی و فرانسوی در حوزه‌های ازدیاد برداشت، تبدیلات گازی و شیرین‌سازی گاز طبیعی، روش‌های پیشرفته زمین‌شناسی، خوردگی، حفاظت از محیط زیست، کنترل و پایش میادین بالغ و برپایی دوره‌های آموزشی دوجانبه در قالب اولین مرکز مشترک تخصصی آموزشی IFP - RIPI متمرکز است. بر اساس مذاکرات و توافقی که پژوهشگاه نفت ایران با این موسسه معتبر نفتی فرانسوی انجام داده، قرار است تا زمینه‌های همکاری‌ و اولویت‌های آموزشی در صنعت نفت و گاز ایران مورد بحثو بررسی قرار گیرد و تاکنون توافق اولیه درباره نحوه همکاری های دوجانبه حاصل شده است. آی اف پی فرانسه یکی از معتبرترین مراکز پژوهشی صنعت نفت فرانسه با قدمت بیش از ۶۰ سال سابقه پژوهشی در حوزه نفت و گاز است.
آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه