English

«مریسا مایر» مدیرعامل یاهو هم هک شد

روز گذشته یکی از مهمترین خبرهای حوزه تکنولوژی مربوط به هک شدن حساب کاربری توییتر «جک دورسی» مدیر عامل این شبکه بود. اما طی ۲۴ ساعت گذشته این تنها آقای دورسی نبود که قربانی جدید هکرهای OurMine شده. «مریسا مایر» مدیر عامل یاهو نیز روز گذشته با هک حساب کاربری خود در توییتر مواجه شد.

«مریسا مایر» مدیرعامل یاهو هم هک شد

به گزارش خبرگزاری موج، آنگونه که مشخص است گروه هکریOurMineبعد از مدتی توقف اکنون مجددا روی به فعالیت آورده است. این گروه که متشکل از سه هکر است و هدف آنها هک افراد سرشناس برای بهبود وضعیت امنیتی در شبکه های اجتماعی است این بار و بعد از جک دورسی اقدام به هک حساب توییتری مدیرعامل یاهو کردند.

هنوز مشخص نیست که این گروه با استفاده از کدام اطلاعات و از چه طریقی موفق به هک حساب توییتری مریسا مایر شدهاند اما امضای توییتریOurMineبر روی حساب مریسا مایر به خوبی نشان میدهد که این گروه موفق به دسترسی کامل به این حساب شده اند:

البته مریسا مایر به سرعت توییت فوق را از حساب خود پاک کرد اما در همان مدت کوتاهی که هنوز این توییت پاک نشده بود، سردبیر بخش امنیتی وب سایتZDNet«زاک ویتاکر» موفق شد که تصویر فوق را از حساب کاربری خانم مایر ثبت کند و بر روی حساب کاربری خود در توییتر به ثبت برساند.

چند ساعت بعد از هک شدن حساب مریسا مایر، گروه هکریOurMineدر وب سایت رسمی خود مسئولیت این هک را به عهده گرفته و نوشتند: امروز ما میزان امنیت مریسا مایر را بررسی کردیم و توانستیم به حساب کاربری توییتر وی دسترسی پیدا کنیم. میزان امنیت وی به شدت ضعیف بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر