English

دستاوردهای فناورانه دریایی در ماه آبان ارائه می شود

دومین جشنواره ملی دریا مسیر پیشرفت به همت ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش‌بنیان دریایی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در ماه آبان برگزار می‌شود.

دستاوردهای فناورانه دریایی در ماه آبان ارائه می شود

به گزارش خبرگزاری موج، ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش بنیان دریایی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با همکاری سازمان‌ها و نهادهای دریایی دومین دوره جشنواره ملی «دریا مسیر پیشرفت» را برگزار می‌کند.

هدف از برگزاری این رویداد فرهنگ سازی موضوع دریا، شناساندن امکانات ارزشمند آن در سطح جامعه و شناسایی استعدادها و رشد خلاقیت‌ها در این حوزه است.

این جشنواره در دو بخش دانش آموزی و دانشجویی برگزار می‌شود که بخش دانشجویی شامل ایده بازار، مسابقات شناورهای هوشمند، مسابقات ربات‌های زیر دریایی(ROV)، جشنواره فیلم کوتاه ۹۰ ثانیه‌ای، مسابقات شناورهای کارتونی و بخش دانش‌آموزی آن شامل آثار جشنواره(مقاله، عکس، ماکت و داستان کوتاه) مسابقه خانوادگی آشنایی با دریا، مسابقه شناورهای کنترل از راه دور، مسابقات ربات‌های زیرسطحی زیر دریایی است.

طرح‌ها و دستاوردهای فناورانه دریایی شرکت‌های دانش‌بنیان دریایی، سازمان‌ها و ارگان‌های دریایی، دانشگاه‌ها و مراکز علمی و تحقیقاتی دریایی از فعالیت‌های جشنواره ملی «دریا مسیر پیشرفت» بشمار می‌رود.

برگزاری کارگاه‌های آموزشی تخصصی و نمایشگاه آثار و دستاوردهای فناورانه دریایی از دیگر برنامه‌های این جشنواره است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه