English

شرکت های نانویی در زمینه تجاری سازی توانمند می شوند

کریدور صادرات معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری بنا دارد برای شرکت های دانش بنیان فعال در عرصه نانو، دوره توانمندسازی تجاری سازی برگزار کند.

شرکت های نانویی در زمینه تجاری سازی توانمند می شوند

به گزارش خبرگزاری موج، کریدور صادرات محصولات دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری مجموعه‌ای است که با ارائه خدمات توسعه صادرات از طریق شرکت‌های خدماتی متخصص هر حوزه، فرآیند صادراتی شدن شرکت‌ها را تسهیل می‌ کند.

این کریدور، ضمن ارائه خدمات، شرکت‌های دانش بنیان را از منظر «میزان آمادگی صادراتی» رتبه‌بندی کرده و برترین شرکت‌ها را به شرکت‌های بازرگانی و مدیریت صادرات جهت توسعه بازار صادراتی معرفی می کند. خدمات کریدور صادرات بر مبنای نیازهای واقعی و سطوح توانمندی شرکت‌ها به آنها ارائه شده و سپس در فرایندهای حمایت‌های کریدور قرار می‌گیرند.

بر مبنای دستورالعمل حمایت از برگزاری دوره‌های آموزشی برای شرکت‌های حوزه فناوری نانو و همچنین در راستای توانمندسازی این شرکت‌ها برای تجاری سازی، کریدور در نظر دارد دوره‌های مختلفی را برگزار کند.

همچنین بر اساس دستورالعمل حمایت از آموزش شرکت‌های نانویی، کریدور صادرات از ۷۵ درصد هزینه‌های دوره‌های برگزار شده حمایت می کند.

مدیریت مالی برای مدیران غیر مالی، آشنایی با مباحثمالکیت فکری، اصول تنظیم قراردادهای حقوقی، آشنایی با قوانین مالیاتی(مالیات مستقیم)، اصول و فنون مذاکرات تجاری بین الملل، آشنایی با قوانین مالیاتی(مالیات ارزش افزوده)، آشنایی با قوانین کار و بیمه تأمین اجتماعی، آشنایی با مراحل صادرات کالا، آشنایی با روش‌های نقل و انتقالات ارزی، آشنایی با اصول تحقیقات بازار داخلی سرفصل های این دوره آموزشی به شمار می روند.

همچنین مدیریت منابع انسانی، مدیریت پروژه با استانداردPMBOK، اصول و مبنای دریافت نشان CE، مقررات کاربردی حاکم بر اسناد تجاری در نظام حقوقی ایران(تمرکز بر چک)، اصول قیمت‌گذاری محصولات، حقوق تجارت(قوانین ثبت، تغییرات و انواع شرکت‌های تجاری)، مدیریت فناوری کاربردی، برندینگ از دیگر سرفصل های این دوره آموزشی هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه